[WN] Trail clinic van Ed Goosen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kmvreter

Trail clinic van Ed Goosen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 11:29

Gisteren hebben Plinka en ik een trailclinc gedaan van Ed Goosen. We zijn nieuwe in de westernsport en dit leek lij een leike leerervaring en nog gezellig bovendien.
Eerst maar over wat balkjes en door een corridoor stappen en draven. Geen probleem, dan maar over het bruggetje en een stukje zeil. Ook geen probleem. Tussen twee tonnen een pion over je paard heen tillen, makkie. Oke, ik ga straks wel wat moeilijkers voor jullie bouwen...
Voor het eerste en hek proberen door te gaan zonder loslaten, gaat goed alleen na het doorgaan stappen we te snel opzij en moet ik een arm van 2 meter hebben om hem vast te kunnen blijven houden. Nog een paar keer proberen gaat al iets beter. Achteruit tussen de balken ook prima, dan maar achteruit de bocht om...eh ook geen probleem. Lekker ding die fjordendame van mij. Opzijstappen bij een balk (sidepas heet dat toch?) geen idee hoe, maar met wat uitleg gaat ook dit heel rustig een beheerst.
Hebben jullie dit al vaker gedaan, Nee, maar misschien willen we dit wel een keertje gaan doen. Volgens Ed kunnen we zo gaan starten in de beginners klasse...glunder Haha! .
Mijn endurancediesel als relaxed trailpaardje wie had dat gedacht. Ik ben zo trots op mijn dametje. Zij vindt het trouwens ook erg leuk. Dit gaan we vaker doen. En dat met nog maar een westernles achter de rug.

Als ik foto's kan bemachtigen zal ik ze erbij plaatsen.

Vera

Re: Trail clinic van Ed Goosen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:40

WN AM _> WN EV