Ik zweette meer dan Woest denk ik

Het is onze allereerste bosrit! (Die niet inverband staat met een koetsentocht ofzo) gewoon onze allereerste "zondag's-ontspannings-rit"
Ik weet dat ik dringend wat moet afvallen terug vandaar dat ik me rotschaam voor de foto's van mij, maar we zijn eraan aan het werken!)
Woest verteld: Vandaag ben ik voor het eerst op een zondagsontspanningsritjemetvelegrassjesetendag geweest!
Het was leuk!!!! lekker drafjes doen door de bossen, en lekker frisse plassen, en kleine boomstammetjes springen, en bergjes op en afgaan!!
we hebben daar mooie fotootjes van genomen!
1. jap, ik ben een geboren bospaard!
2.
3. Is dat de zee baasje? (maar nee , baasje zei dat ik daar nog veeeeerrrr van weg ben)

4. Het is warrmmm hééé!

5. en het ik wil zoo graag zwemmen!! maar de afgrond is een beetje TE diep :cry:

6. En die rot vliegggggennnnnn... vlieg op vlieg

7. Moderne haflinger.. ik? puh nee hoor ik ben nog steevast een BERG paard!

8. en ze zeggen dat ik "verwijfd ben!" alle stoute mensje in onze club zeggen dat ik een janette ben, dat is niet zo hé???

9. Zucht, en dan moet je mooi staan, met all die lekker struikjes om je heen

10. Maar toen zag ik vele kindertjes!! en die leken net als mij!!! :shock:
alleen was ik natuurlijk veel groter 8)

11. wat waren dat gekke kindertjes! (leden vast aan ADHD)

12. haha en toen op een weitje met vele grassjes liet baasje me weer los om een tak uit m'n staart te halen, en toen kreeg ik de kans haar beet te nemen! en ik liep weg
nou ja, ik stapte weg want het was zo warm, en ik liet baasje me niet nemen, want ik wil VELE grassjes eten!!
13.En toen ging ik samen met baasje net zo huppelen als bambi in het hoge gras..

14. En daarna liep ik mooi te draven, en was baasje blij

het was een fijne dag! wil vast nog zo 1000de zondagsontspanningsritjesmetvelegrassjesetendag hebben!
. Maar eigen keuze voor die mensen

. In augustus kan ik hem zelf bewonderen