Destiny is verhuist!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

Destiny is verhuist!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 16:08

Destiny is eindelijk verhuist, het is alweer een aantal weken terug, maar we hebben nog geen internet thuis, dus kon ik het nu pas plaatsen..

Mijn vriend en ik zijn op 18 juni samen gaan wonen, in een apartement bij een boerderij. Destiny kan daar vanaf september ook staan, dus dan heb ik eindelijk mijn paardje bij huis Pling . Maar tot die tijd kan ze bij een oom en tante van mijn moeder op de boerderij staan, dat is maar 2km van ons huisje af, dus veel beter dan op de stal waar ze de laatste jaren stond, want dat is nu zeker 10km verderop.(en ik spaar ook nog eens bijna €100 in de maand uit Bloos ) Ik zat er ook al een tijdje aan te denken om haar te verhuizen, vooral doordat ik het met sommige regels op de vorige stal niet helemaal eens was, en omdat ze daar 's winters soms een week lang amper buiten konden, omdat het land dan te nat was(ze konden dan wel ff in de bak).

19 juni was het dan zover, Destiny ging verhuizen. Alle spullen hadden we al naar het nieuwe adres gebracht en ik ging Destiny er heen rijden, met een omweg, nog even lekker door het bos. Dit was zo'n 25km, dus meteen weer een goede training. Menno heeft onderweg nog wat leuke foto's van gemaakt.

Klaar voor vertrek, Destiny ziet nog een heel eng rooster Haha! waar ze al honderden keren overheen is geweest Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

En we zijn onderweg..
Afbeelding

In het bos
Afbeelding

Afbeelding

Hier hield ik Des al in de gaten, want ik wist dat ze ging reageren op Menno, die tussen de bomen stond..
Afbeelding

.. en ja hoor, dat deed ze dus ook Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Dit vind ik zelf een hele mooie foto, die ga ik misschien wel uit laten vergroten Lachen
Afbeelding

Deze lange berm was wel erg uitnodigend voor een stevige galop.
Afbeelding

Afbeelding

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze foto wel wat hebben.
Afbeelding

En daar zijn we dan.. Destiny vraagt zich af wat we hier eigelijk doen Haha!
Afbeelding

De 1e kennismakingmaking met haar nieuwe vriendin, Black Tong uitsteken (die is laatst zo'n beetje verkracht door een losgebroken hengst(Black is nu 25 jaar en waarschijnlijk drachtig), dus die haalde meteen uit toen Des van achteren naderde)
Afbeelding

Toch het nieuwe gras eens uitproberen..
Afbeelding

Alles is nog erg interessant
Afbeelding

Ook de geit vind het super interessant zo'n nieuw paard in de wei
Afbeelding

Nou dat was het weer, we zijn erg tevreden hier, en Des was binnen een dag al dikke vriendinnen met Black. Ze staat hier lekker 24/7 buiten en ze vind het geweldig.
Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 09-07-07 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Donja

Re: Ik ben verhuist!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:11

Mooi plekje hoor, en lekker dat ze de hele dag buiten kunnen staan!
Ben trouwens jaloers op je omgeving... Tong uitsteken

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:13

Mooie foto`s ook een erg leuk paardje, correcte hals, mooi bespierd en goede conditie, daar kunje trots op zijn! Veel plezier op je nieuwe stek!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 16:19

Donja schreef:
Mooi plekje hoor, en lekker dat ze de hele dag buiten kunnen staan!
Ben trouwens jaloers op je omgeving... Tong uitsteken

Ja Texel hè Tong uitsteken Ik sta nu alleen veel verder van het bos, maar met die brede bermen hier maakt dat eigelijk niet uit. En in het bos is het nu natter dan hier Knipoog

dazmar schreef:
Mooie foto`s ook een erg leuk paardje, correcte hals, mooi bespierd en goede conditie, daar kunje trots op zijn! Veel plezier op je nieuwe stek!

Dankje Bloos