Weet iemand wie er vandaag toevallig allemaal foto's hebben gemaakt van de oefencross paarden?
Normaal start ik eigenlijk alleen de dressuur en springwedstrijden in de buurt maar dacht laat ik eens een oefencross rijden, word die natuurlijk nooit dommer van! Nog nooit een training met hem gehad.. met de pony genoeg haha maar met hem geen! Ja paar keer in het bos over een boompje maar dat is natuurlijk heel wat anders!
Dus was benieuwd hoe meneer die anders bang is voor vieze voetjes (echt een snel op de tenen getrapt dressuurpaard
) ging reageren op een cross..
Het begon al meteen goed, sprong alles foutloos en toen kwam het water.. daar verwachtte ik dus het grootste probleem mee aangezien meneer anders al niet door een plasje durft want stal je voor dat je vies word
Maar het ongelooflijke gebeurde.. na iets twijfelend terugkomen in de draf, hup een sprong en dat eerste water in en zo ging het ook bij de rest van het water! Mijn ogen vielen er zowat uit van verbazing, maar.. mijn angsthaas was het water door geweest! En toen sprong die ook nog helemaal super tot ik mn zus tegenkwam met haar paardje.. ja ik moest dr wel inhalen maar ook is hij nogal gehecht aan die merrie haha dus gevolg was een weigering op 10! Erg jammer maarja kon hij ook niet veel aan doen. Toen maar ff een schreeuw gegeven en hup daar gingen we weer en zo over de finish!! Was zo super trots op mn anders bange paardje.. dit kan niemand ons meer afnemen haha! Op naar de crosstraingen en de officiele wedstrijden!!