Tips zijn altijd welkom!
Oja er staat geen copyright op de foto's maar ze blijven wel van mij oke!
1

2

3

4

5

6

Ik moet op mijn handen letten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je bent veel te groot
ThaGirl schreef:en niet je pony laten eten als hij aan het werk is. je bent niet voor niks aan het werk, eten kan hij de andere 23uur van de dag doen

of ik meot echt ffies naa rde oogarts

Loesje88 schreef:moeilijk om echt kritiek te geven als je niet 'serieus' rijdt..
maar tenen naar binnen, goed rechtop zitten en probeer je pony wat meer op de achterhand te rijden, ze lijkt wat op haar voorhand te lopen.
en heel eerlijk, ik vind het plaatje niet mooije bent veel te groot
El_Beauty schreef:Ook met je lengte kan je de pony belemmeren met rijden het gaat niet altijd om het gewicht en jij bent gewoon te lang dat is een feit dus ga iets anders leuks doen met deze pony mennen of vrijheids dressuur.. daar kunnen jullie samen ook van genieten.. je kan niet eeuwig op een shet blijven rijden ga het eens na jij bent 1,60cm en jij draagt een iemand van 1,90cm op je rug loopt ook niet echt fijn toch
Flosje446 schreef:Leuke shet hoor! En dat op de voorhand lopen hebben shetjes volgens mij vaak doordat ze heel vaak overbouwd zijn.El_Beauty schreef:Ook met je lengte kan je de pony belemmeren met rijden het gaat niet altijd om het gewicht en jij bent gewoon te lang dat is een feit dus ga iets anders leuks doen met deze pony mennen of vrijheids dressuur.. daar kunnen jullie samen ook van genieten.. je kan niet eeuwig op een shet blijven rijden ga het eens na jij bent 1,60cm en jij draagt een iemand van 1,90cm op je rug loopt ook niet echt fijn toch
Dat meisje rijdt gewoon voor der lol. Shetlanders zijn harstikke sterk, sterker dan dat jij denkt. En zij als 1,60 zijnde iemand van 1,90 dragen is iets totaals anders dan dat zij op die shetlander gaat zitten, dat is appels met peren vergelijken. De één loopt op 2 benen en de ander op 4.
Ook overbouwde pony's kunnen er hun achterhand onderzetten, het kost wat meer moeite, da's waar, maar het kan. Topic over achterhand: viewtopic.php?f=8&t=800042 En dat voorbeeld dat ze aanhaalde, was maar een voorbeeld. Ze wou maar verduidelijken dat dit meisje echt niet meer op haar pony kan, dat ze hem echt belemmerd in z'n bewegingen. En dat is ook echt zo. Ze is echt te lang (nog 10 cm en ze kan meewandelen als ze erop zit). Je kunt zoveel doen met shetjes: vrijheidsdressuur, vrijspringen, longeren, aan de hand wandelen, schrikparcours, aan de hand dingen doen,... er is zoveel! En daar kan je ook een hele hoop lol mee beleven. Je pony zal het je waarschijnlijk helemaal niet kwalijk nemen dat je niet meer op hem rijdt. Het is een schattig beestje, alleen (net zoals zoveel shetten) een beetje dik
.
dit jaar had ze een dood veulentje dus
Alinee schreef:heej,
Leuke pony maar je bent wel wat groot voor d'r.
El_Beauty schreef:fiekhe <--- zij begrijpt mijn verhaaltje en dat zou jij ook moeten doen.. ik bedoelde inderdaad met de persoon van 1,60 en 1.90 dat je dan ook moeilijk vooruit komt omdat de benen van de lange persoon in weg hangen etc. en ik weet heel erg goed dat een shetlander wel wat kan hebben kwa gewicht maar bij jou gaat het meer om de bewegings vrijheid van de shetlander omdat je zo groot bent.. maar wat ik al zei er zijn genoeg andere leuke dingen die je met shetlanders kunt doen.. ga op zoek naar een leuk bijrijdstertje voor de shetlander en ga deze les geven of zo
blacky4life schreef:Laat je hem nou zelf naar beneden lopen of doet hij/zij het zelf?