AQHA BootCamp Holland - clinic, laaste dag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

AQHA BootCamp Holland - clinic, laaste dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 21:01

Vandaag zijn we, ondanks het slechte weer 's ochtends, naar de Hoeve gegaan om te kijken bij deze clinic. En natuurlijk om fototjes te schieten Cheese!
Het was de laaste dag van de clinic, iedereen zag er al wat vermoeid uit, maar het was geloof ik wel een geslaagd weekend Haha!

Foto's zijn wel redelijk gelukt, maar heb binnen geen flitser gebruikt vanwege de paarden, dus niet alles is mooi....
Maar hoop dat het een leuk beeld geeft van deze laaste dag, misschien dat iemand zich ook nog als deelnemer herkent... Knipoog

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

5)
Afbeelding

6)
Afbeelding

7)
Afbeelding

8)
Afbeelding

9)
Afbeelding

10)
Afbeelding

11)
Afbeelding

12) Van kijken wordt je moe... Gaaaap
Afbeelding

13)
Afbeelding

14)
Afbeelding

15) Show me your teeth Haha!
Afbeelding

Winnaar van de 'Halter'(als ik het goed begrepen had..):
http://s206.photobucket.com/albums/bb31 ... ars174.jpg

Ik ben een echte leek als het over de westernsport gaat, dus als ik fouten heb gemaakt, verbeter me dan maar gewoon.

Maak waarschijnlijk morgen nog een deel twee, heb namelijk echt heel veel foto's Knipoog

SplashIsLief

Re: AQHA BootCamp Holland - clinic, laaste dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:05

Leuke foto's, ziet er geslaagd uit Ja

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:08

Ziet er leuk uit!! Leuke foto's ook.

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:22

Leuke foto`s!~ het western is toch best gaaf he!

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:49

Het zijn mooie foto's geworden en het is leuk als je jezelf terug ziet. De laatste foto die je met de link hebt vermeld was volgens Cody inderdaad de beste quarter.

kimmylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:41

Ik heb met mijn paardje meegedaan. Moet zeggen dat het echt een geweldig weekend is geweest. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Het was wel met recht een bootcamp Whoosh! , ik ben nu behoorlijk gesloopt. Wij hadden donderdag avond de paardjes gebracht en alle drie de dagen meegedaan. De sfeer was super gezellig en de organisatie heeft het ook allemaal goed geregeld.

De instructie was ook echt top, duidelijk, veelzijdig en heeeeeel erg leerzaam (jammer dat ze niet hier blijven Pling ). Iedereen heeft denk ik veel ervan opgeschoten. De ruiter-paard combinaties waren erg verschillend (qua discipline en niveau), maar iedereen kon zijn hart ophalen.

Als het weer een keertje georganiseerd gaat worden, dan ben ik zeker van de partij.

Wilde ook nog iedereen bedanken die dit heeft mogelijk gemaakt, het was TOP BEDANKT !!! Ja Afgod

P.s. ben errrug benieuwd of er meer mensen foto's hebben gemaakt ??? Haha! Haha! Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 17:34

Hmm, volgens mij heb ik nog wel meer foto's van jou.. Heb jij ons dat bit uitgelegd?

kimmylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 07:43

Yep klopt, ik had mijn bitje laten zien. Met dat paardje dat zwaar vermoeid met haar neus op de bakrand hangt Slapen