mijn hengst(je) word dan 1 jaar!
Ik ben zo trots op hem, hij groeit goed en is echt super braaf! Hij zal er niet aan denken om iemand pijn te doen, loopt netjes mee over straat, lang auto's harde knallen over zeilen het maakt hem allemaal niets uit! Ik ken hem vanaf de eerste minuut, en onze band is altijd heel speciaal voor mij geweest, het is me eerste 'eigen' paard`en ben echt super blij met hem!
Ik weet nog wel, hoe ik snachtsme vader uit bed heb getrokken, om naar dit ventje te gaan kijken:
Op zeer jonge leeftijd, al beroemd..... Hij stond als prijsvraag in de tinkerland:
En vandaag de dag,. alweer zo groot, zo stoer en nog steeds een klein hartje!
mijn super vent, hier wat foto's van vandaag!
Moeten jullie nou eens kijken, 1 jaar en ik kan al los aan me touwtje staan (ja hij ligt op de grond, en ja ik vertrouw hem ermee!)
Anniqueeee ik wil best een kusje, maar niet op de foto hoor! *ben erg verlegen
Daar in de verthe, zie je een bruine mevrouw, dat is me moeder. Die bruine/witte dat is me grote zus
En ja hoor, even de benen strekken!
Die andere meneer, dat is me grote vriend tolkien!Let niet op hem,, hijs een beetje gek!
En wij zijn 2 hele dikke vriendjes!
En weer verder rennen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=4OHISYGS
Auw tol! Dat doet zeer, wij bijten elkaar dus ook af en toe
en weer verder rennen, wat zijn we stoer he in ons weiland!
2 hele stoere mannen, naast elkaar!
Kijk nou, wat is hij toch gaaf he! 2 seconden hierna, ontving hij een klap voor zijn mond van tol....
Hier kreeg ik een appeltje, nou houd ik daar niet zo van vandaar dat hij meteen weer door de lucht vliegt(als je goed kijkt zie je hem hangen)
Nou jullie hebben weer genoeg van me gezien,
ik ga ervandoor!
Ik heb er geen behoefte aan, om te horen dat hij naar de opfok moet, of dergelijke. Meneer heeft het prima naar zijn zin, loopt ook regelmatig in de kudde, en komt niets te kort! Opvoeding krijgen ze ook, van de zeer dominante alfa merrie , en 1 van de ruinen die ze ook goed op hun nummer zet als het nodig is! Hij heeft het absoluut niet slecht hier
gr.