Het is een arabische merrie van 5 jaar en net onder het zadel..
Ik hoor graag jullie mening wat jullie er van vinden en hoe jullie ons als combi vinden.. Graag eerlijke reactie's
Het rijden ging opzich lekker had geen hoge verwachtingen van haar omdat ze pas kort onder het zadel is.
Ik ree mee in een les omdat de bak anders pas om 21.00 uur vrij was.
Ik ben het niet gewent om in een groepsles te rijden dus vond dit erg vreemd.. Ook ben ik er een keer afgevallen maar dat was mijn eigenschuld

Ze heeft nog best weinig evenwicht, maar ik ben dan met mijn paarden gewent dat je ze met jouw benen begeleid alleen was het bij deze merrie aangeleerd met de teugels, waardoor ze dus niet op mijn been reageerde en tegen de bak rand aan liep en hierdoor schrok een fries die van achter haar hard aan de kletter ging waar zij van schrok en er achter aan ging. Ze bleef wel eerlijk en bokte niet alleen toen ik haar terug nam en richting de andere rand van de bak ging stond ze zo aprubt stil dat ik over haar heen vloog. Ze bleef braaf bij me staan en ik stapte lachend weer op en heb daarna nog heerlijk gereden. Na afloop heeft mijn moeder nog wat foto's gemaakt.. Ik hoor graag jullie mening

Nog ff een vraagje de merrie liep met haar staart scheef betekend dit wat ?