Mijn Tango-afstammeling voor het eerst met mij erop!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ravenna

Mijn Tango-afstammeling voor het eerst met mij erop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 13:19

Nou hier dan ook even mijn foto's plaatsen want, ben zo trots nu dat ik vandaag op mijn eigen paardje heb gezeten!
Hij is nu net een paar keer onder het zadel en ik mocht er vandaag voor het eerst op Haha!
Het was heel erg wennen omdat ik nog nooit eerder op zo'n paard heb gezeten dat zo goed uit zichzelf kan lopen!
Zelf heb ik een keer op een merrie mogen zitten van mijn instructrise waarbij ik dus mijn handen toen erg naar voren moest houden omdat die merrie niet gewent was dat iemand in zijn mond zat en het dus ook 1 van de eerste keren was dat er iemand op zat (VANDAAR DAT IK DUS NU MIJN HANDEN ERG NAAR VOREN HIELD Bloos maar dat heeft me instructrise wel even tegen me gezegt dat het dus niet hoeft bij hem omdat ze het hem meteen had geleerd Pling )

nu maar even wat over mijn paardje!
Zillion H.C.Z is een ruin (net sinds een paar maandjes) en is nu dit jaar 3 geworden.
Het is een afstamming van Tango x Balzflug.
Hij is nu ongeveer 1,68m en echt heel lief (alleen aan ze koppie te zien wel ondeugend).
GENOEG GEKLETST HIER 2 FOTO'S WANT ME MAMS HAD ER MAAR EEN PAAR GEMAAKT Verdrietig

Afbeelding
EVEN BEUGELS OP MAAT MAKEN
Afbeelding
JHEU IK ZIT EROP Haha!
Laatst bijgewerkt door Oscar op 23-04-07 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd.

Zesiram

Re: MIJN TANGO AFSTAMMING VOOR HET EERST MET MIJ EROP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:20

Supergaaf zeg! Weer een Z'tje onder het zadel Haha!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:20

jaa, Leuk! dat lijkt me echt leuk als je voor het eerst op je eigen paard kan rijden!

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:21

Gaaf joh!!

Ik ben nu trouwens wel heel benieuwd naar bewegings-foto's Knipoog

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 13:23

helaas die hebben we niet maar volgende keer komen ze zeker (heb het tegen me moeder gezegt dat ze volgende keer de geheugen helemaal vol moet schieten)
maar mijn mams meteen van jha maar ik wou het zelf ook zien en niet alleen maar foto's maken (en gelijk heeft ze) Haha!

volgende keer beweging foto's

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:24

Owww ik vind het zoo spannend al die Zjes onder het zadel !
Ik heb inmiddels ook al een paar keer op die van mij gezeten en ik heb er op 1 dag ook al 2 keer naast gelegen.

Veel succes nog ! Ben benieuwd hoe het over een maand of wat gaat.

Oscar
Forumcoördinator

Re: Mijn Tango-afstammeling voor het eerst met mij erop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:59

Ik heb je topic verplaatst naar ITP (HAW is bedoeld voor werkfoto's, op deze foto's in nauwelijks rijtechnisch commentaar mogelijk) en de capslock uit je titel gehaald.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:02

Leuke vos hoor, met een prachtige volle staart zo te zien. Ja

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 08:18

dank je wel Haha!
en jha ik las je profiel en ja dit is een afstamming van TANGO Haha!
hij kan ook super lopen dus dat zal ik jullie binnenkort wel laten zien!

groetjes

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 17:11

hey!

ik ga er vrijdag weer op dus zal ik even aan mijn moeder vragen of ze ook foto's wil maken in beweging (ik kan wel zeggen dat ze dan niet mooi worden omdat mijn camera dat niet aankan) maar je kan dan wel in ieder geval een beetje zien hoe het eruit ziet!

groetjesssss

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:54

Wat een mooi gevoel is dat he Haha!?? Braaf beestje lijkt me, het is verder alleen niet echt mijn type paard.

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 20:34

nou mijn moeder was niet mee dus geen foto's Huilen
hij is losgebroken met longeren rechtsom (hij trok me gewoon van mijn plek "hij is gewoon nog te sterk voor mij") dus heeft me instructrise hem meteen gepakt en hem verder gedaan (en die kreeg die niet van zijn plek en dat vond die niet leuk "hij trekken en proberen uit te breken")
ik schaamde me rot en baalde enorm maar gelukkig helpt me instructrise me nog. (maar ik ben er ook om te leren en niet om alles al te kunnen gelukkig).
daarna er nog op geweest (ondanks de blaren in mijn hand en hoe pijnlijk het ook was) en het ging super goed (heel even was ik mijn beugel kwijt door een klein rottig foutje en er was dus even paniek maar ik pakte het meteen op en gelukkig bleef die luisteren).
daarna zelfs nog rechtsom geweest (dat is zijn moeilijke kant en me instructrise heeft er zelf ook nog moeite mee) en het enigste wat ik moest doen is niet mijn beugel verliezen Haha! want dat zou zijn vertrouwen breken.
IK HEB HEM GOED OPGEPAKT EN IK MOEST ZELF OOK ER WAT AAN RIJDEN EN DAAR WAS ME INSTRUCTRISE ERG TEVREDEN OVER.
ik hoop snel weer erop te kunnen met foto's!!!

groetjesssss

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:54

Goed hoor Ja. Ik denk dat ie je nu heel goed aan t uitproberen is, laat hem dus in deze periode goed zien wie de baas is, anders heb je straks een onmogelijk paard Ja.
Ben blij voor je dat je toch nog met een goed gevoel van je paard af kon stappen!
Ik begrijp verder niet echt waarom je tijdens het longeren geen stuk af zet om hem op de volte te laten blijven lopen, ten eerste heeft ie dan veel meer steun en ten tweede kan ie niet zomaar losbreken; je hebt meer macht over het paard.
Ook hoef je je écht niet te schamen wanneer een paard ondeugend is en even niet goed luisteren wilt, het zijn immers toch ook dieren? Lachen

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 13:47

ja hij heeft me leuk uitgeprobeerd maar komt er nu wel achter wie de baas is Haha!
ik was vandaag op stal om alleen even mijn merrie de druppels te geven voor haar ogen maar, mijn moeder stond al meteen bij mijn instructrise van wanneer word zillion weer gedaan??
nou die werd dus zo gedaan zei ze maar ik mocht er ook wel op als ik wou (ik dacht nou doe maar niet want ik had niet zo'n goede bui aangezien ik te horen heb gekregen dat mijn andere paard blind word aan alletwee haar ogen "de 1e wisten we al maar nu sinds gister ook te horen gekregen de andere")
maar toch maar gedaan omdat mijn instructrise wou dat ik kilometers met hem ging maken.
dus ik mocht hem ook nog eens longeren (toen had ik meteen zoiets van nu laat ik hem eens zien dat die me niet voor de gek kan houden).
ging super goed en daarna er nog even lekker op geweest.
het ging echt super goed en raakte geen beugel kwijt (hij liep lekker ontspannen en ik heb nu ook zelf gestuurd) het was echt super goed gegaan en kreeg een compliment van mijn instructrise en de andere stalgenoten die voor het eerst hebben gezien dat ik er dus op zat.

nou hoop ik dat ik een keer mijn fototoestel bij me heb als ik er weer op ga Haha!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 12:23

heb nu sinds een paar dagen terug al voor de 4e keer erop gezeten.
het is nu zo perfect gegaan dat ik echt er af kwam met een dikke vette smile op me gezicht Haha!
hij is 2x weggeknald toen ik erop zat maar helaas hij kreeg me er niet af en ik had hem zelf meteen terug (hij was erg bibberig daarom noemt mijn instructrise hem ook van jongs af aan al DOKTER BIBBER) HAHA
hopelijk mag ik de volgende keer galoperen want, dan heb ik tot nu toe nog niet gedaan (behalve dan dat die even wegschoot en die ene keer eerst bokte en toen in galop er vandoor ging maar dat telt niet Tong uitsteken )
nou nogsteeds geen nieuwe foto's dus dan maar even vragen of mijn instructrise morgen tijd heeft en dan wel mijn fototoestel meenemen Knipoog

jullie ook nog op jullie Z-je gereden of nieuwe dingen opgepakt???

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 13:24

helaas mijn moeder kan niet fotograferen Tong uitsteken NEE HOOR MIJN CAMERA KAN BINNEN NIET GOED AAN!
het zijn slecht foto's maar je kan in ieder geval nog wel iets zien Bloos
sorry voor de slechte kwaliteit maar hier in ieder geval iets van zillion en mij!
dit is de 5e keer dat ik erop zit!

Afbeelding
even klaar maken om erop te gaan (had net gelongeerd)

Afbeelding
o ja tuurlijk de sirene (de 1e maandag van de maand) wou net aandraven maar, toch maar even die minuut blijven stappen met overgangen naar halthouden (hij is namelijk Dokter Bibber 1e klas).

Afbeelding
ja in draf helaas net het verkeerde moment Tong uitsteken

Afbeelding
goede moment maar helaas net mijn instructrise voor het hoofd van zillion Tong uitsteken

Afbeelding
nog even andere hand (helaas is mijn moeder gestopt met foto's maken omdat ze niet mooi zijn) Bloos