Ik deed mee aan een equitation class (iedereen rijdt tegelijkertijd in de ring en je wordt dan op je rijstijl beoordeeld). Een vriendin van me die in dezelfde class meedeed was er nog niet dus ik was lekker aan een lang teugeltje onderuit gezakt de bak aan het verkennen. Linus was een beetje kijkerig dus ik liet hem overal even goed naar kijken, terwijl ik zelf naar de springwedstrijd in de ring naast me aan het kijken was. Een paar mensen passeerden me op dat moment in draf en ik dacht nog, "wat raar dat we in draf mogen opwarmen?!?"
Ik stapte rustig verder en toen ik voor de zoveelste keer langs mijn trainer kwam zij zei dat ik mocht aandraven. Nou ja, dus ik ook maar aangedraaft en na een paar rondjes viel het me ineens op dat alle andere ruiters wel erg netjes op hun paarden zaten.
Ik kwam weer langs mijn trainer dus ik zei nog heel hoopvol, "we're not being judged yet, right?" Zegt zij zo heel droog, "You are." En ik heel verschrikt, "We ARE?!?"
Blijkt dat ze de class maar zonder mijn vriendin begonnen waren en normaal zeggen ze altijd "Riders, you are now being judged at the walk," maar dat zeiden ze deze keer dus niet en ik was daar zo op gefocused dat ik "All trot," compleet gemist heb. Volgende keer toch maar iets beter opletten haha.
Nu jullie!
(springen)
)

Beetje jammer dat ik alleen een 5 kreeg. Met als commentaar: pony staat niet stil...
en het ging om een soort race.