Eind 2006 zaten we in een flinke wedstrijddip. Maar sinds 2007 gaat het beter.
Laiser is weer braaf op wedstrijd en loopt zelfs winst.
Vandaag was voor ons weer de eerste outdoorwedstrijd bij Duykse Hoef te Kaatsheuvel. Meestal vindt Laiser de bomen en de passerende trailers achter de ringen wel spannend. Om dan achter de ring te komen leverde dan stress op. Maar of het nu het warme weer was, ik weet het niet. Maar Laiser was een koele kikker

Ik heb voor het eerst in al die jaren tijdens het losrijden en de eerste proef dezelfde knol onder mijn kont gehad. Meestal is het superrelaxed tijdens het losrijden en lukt het niet om dat vol te houden tijdens de proef. Maar vandaag ging dat dus wel, ik was dus al helemaal in mijn nopjes. Voor mijn gevoel hadden we een goede nette proef neer gezet en ik hoopte dat de jury het zou waarderen met een winstpunt.
De tweede proef was lang niet zo goed als de eerste. Laiser was duidelijk op door de warmte en ik kreeg hem niet meer voldoende voorwaarts. Dat dat me punten kosten maakte de jury me ook duidelijk na afloop van mijn proef. Tja, het was nu eenmaal niet anders. Ik was al blij dat ik een hele lieve brave knol onder mijn kont had.
Ik was tevreden over hoe ik had gereden en het maakte me eigenlijk niet eens meer uit hoe de jury vond. Ik had voor het eerst mijn paard eens kunnen laten zien zoals ik graag wilde.
Nadat ik Laiser naar huis had gebracht ging ik terug om de coupons op te halen. Ik reken er toch niet op dat ik in de prijzen zit, als ik mijn winstpunten haal ben ik al tevreden

Maar toen de uitslagen kwamen, moest ik tot mijn verbazing naar voren komen

Ik was vierde van de veertien geworden en mocht een strik en een envelop met prijzengeld op komen halen

De tweede proef was zoals ik verwacht had geen winst
Maar een ding was nu duidelijk, we zijn uit de wedstrijddip

Ik zal zo op HAW nog even een fotoverslag plaatsen.
\edit Laiser rijdt in de prijzen in de M1!