Daar zeg ik geen "nee" tegen

Dus wij waren er vanochtend te vinden. Heerlijk was het er. Wanneer ik in galop over de vlakte ging, hoorde ik niets meer dan een wind die langs mijn oren ging.
Inmiddels heb ik ook ontdekt wat Laiser nu op sommige paadjes doet flippen, dus kan ik gaan kijken of ik hem daarin kan gaan helpen om die angsten te overwinnen.
Maar een angst heeft hij al goed overwonnen en daar ben ik heel blij om. Paarden die ingespannen zijn waren voor Laiser nogal eens reden om compleet in paniek te raken en of weg te willen of flink te gaan steigeren als hij niet weg kon. Met andere paarden erbij die er niet bang voor zijn ging het al beter. Maar vandaag heeft mijn held op sokken weer een angst overwonnen. Hij durfde gewoon een tegemoetkomende aanspanning te passeren zonder in paniek te raken. Sterker nog, hij bleef vrij rustig voor zijn doen. Natuurlijk heeft hij toen even een dikke knuffel gehad als beloning. Wordt mijn kleine ventje toch nog een grote stoere kerel

Halverwege de rit, stoppen hubbie en Sanne. Zij gaan dan heerlijk picknicken op een rustig plekje en Laiser en ik rijden dan nog lekker verder. Na een tijdje zien we elkaar weer en gaan we gezamenlijk terug naar de trailer.

Hier stappen we rustig terug naar de trailer.

En heeft Laiser het naar zijn zin?

Voor de geïnteresseerden in de route die we gereden hebben, klik op onderstaande link van Google Earth
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 9766be5594