In Januari dit jaar heb ik ze gescheiden,en het veulen dus afgespeend,en nu had ik opeens weer de kriebels om te gaan rijden.
(ik had wel 1 keer eerder gereden,zonder zadel een kort rondje bos,maar dat was alleen maar wat stappen)
Ik heb mijn nieuwe zadel al een tijdje in de kast liggen,dus nu kon ik dat mooi gaan uitproberen.
Ik heb een boomloos zadel.
Gisteren ochtend moest het gaan gebeuren,ik ging rijden!
Ik kwam bij de wei,en het was nog redelijk droog en mooi weer.
Ik had haar gepoetst en opgezadeld,en ik liep met haar aan de hand richting de uitgang van het terrein.
Toen begon het toch opeens te waaien,echt heel erg hard!!
Regen kwam er ook bij,van die slagregen!
Ik ben met haar aan de hand verder gestapt,omdat ze zich er niks van aantrok,dus ze was er rustig onder.
(ik scheet bagger,vandaar dat ik ernaast bleef lopen)

Na een kruispunt, een spoorweg overgang, en onder een viaduct door kwam ik op de plaats van bestemming aan:
De Lage Vuurse.(Goois natuurgebied)
Gelukkig is het vanaf de wei naar de Lage Vuurse maar een kleine 10 minuten rijden,als het niet korter is.
Daar ben ik opgestapt,en ze had er net als ik meteen weer het oude vertrouwde gevoel bij.
Ze luisterde prima naar mijn hulpen van het touwhalster en mijn lompe beenwerk dat na een jaar niet meer zo werkt als eerst.

We waren ruim een uur onderweg,en ik heb een paar foto's gemaakt.
Ik was alleen,dus ik kon geen foto's maken van mij helemaal op mijn paard,maar ik zal ze toch laten zien.
We hebben veel gestapt,wat gedraaft,en ook gegallopeerd.
Na de rit met het afzadelen was ze niet bezweet,ook niet onder het zadel,en dat terwijl we toch wel gedraaft en gegallopeerd hadden onderweg.
De haren op haar rug lagen mooi plat,en het zadel had niet geschoven.
Nou,hier komen dan de foto's die ik onderweg genomen heb:
Oortjes erop:
Het bos in:
Ik was aan het zingen,dat vond ze niet zo leuk denk ik..:

Het ruiterpad viel me reuze mee met de plassen:
Poging tot zelfportret:

In galop,dus wel wat bewogen foto:
Ik kon mezelf wel op de foto zetten...in de schaduw:
De ruiterpaden zijn echt eindeloos daar,en lekker breed ook:
Af en toe wat modder.(let op haar bontjas):
En weer thuis,na het afzadelen,mooi plat haar en niet bezweet:
Zo,de rit was een groot succes,en ik ga vandaag zeker weer!