mijn baasje zit nu al een poosje op bokt (in de jaren), ze verteld soms wel eens iets over me maar heeft me nog nooit aan jullie haflingergekken voorgesteld. daarom doe ik het ook zelf maar want met zo een baasje schiet je niks op he
nou ik ben dan pebbels, eigenlijk heet ik poly van de molenweg maar dit vond me baasje weer eens geen leuke naam pfff baasjes. mijn pappa is hemingway knappe pappa he
ik vind het ook erg leuk om me baasje in de zenuwen te houden of ik nou drachtig ben ja of nee. ik ben door de maanden heen dat ik bij me baasje ben heel veel dikker geworden maar stiekem snoep ik gewoon veel .... ssssttt niks zeggen he tegen me baasje
mijn baasje is dus moyra helaas heeft zij nog niet veel op me kunnen rijden omdat uhm hoe heet ze ookal weer desteny me baasje haar rug heeft beschadigd. toch doet me baasje haar uiterste best om het voor mij zo leuk mogelijk te maken. ik heb dit overgens niet voor me baasje en me bijrijdster gedaan ik vond slaan pletten en bijten gewoon erg leuk. nu zie ik in dat ze onwijs veel van me houden en ben ik stiekem toch ook heel veel van hun gaan houden
ben je al benieuwd naar hoe ik er uit zie , let op hier kom ik dan.
ik en me baasje op me oude verblijf wetland horses genaamt.
na een weekje kwam me baasje me ophalen
ik vond het trailer ritje erg leuk maar me baasje was niet helemaal gelukkig ze had voor mij desteny bij wetland horses achter gelaten maar gelukkig kon ik haar wel weer gelukkig krijgen.toen stond ik opeens op een plek die ik niet kende en baasje nam me een dag later mee uitrijden ik kon gelijk genieten van alle dingen om me heen!
ziet er gelukkig uit toch of niet ?
ik had mijn manen afgeschuurd voor dat ik bij wetland horses terecht kwam en baasje heeft de restant er afgetrokken
gezellig rijden met een vriendin van baasje en met me nieuwe kapsel ben ik knap of niet ?
het werd inmiddels al kerst en voor een leuke foto met muts op sta ik zeker in
en zo en dan is het ook wel eens leuk om lief te kijken naar de camera
en hoe kijk je als er een hond aan komt ?
me baasje had gister haar hondje mee genomen naar mij om elkaar na een half jaar ook eens te ontmoeten. ik dacht stel me lief voor, maar hondje dacht er anders over en zei happppppp !!!!! nu weet ik het zeker honden zijn niet lief
ik hoop dat jullie mij wel lief vinden, veel hoefjes van pebbels

vandaag of morgen ga ik ook even langs
en daan -> als je wil starten .. doet pebje dr best heel erg
we moeten binnenkort zodra die bak weer goed is springen-> nu jij dr op oke??