Maarrrrrr.....
Laiser heeft vandaag laten zien dat het ook anders kan

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens genoten van mijn paardje op wedstrijd

Ik had een relaxed paard op de trailer staan waar je u tegen zegt. Oscar en Zwelgje weten nog wel hoe hij tekeer kon gaan op wedstrijd

Nu heeft hij zich niet druk gemaakt en de bodem van de trailer niet onderhanden genomen.
Ik kon zelfs na afloop van mijn rijden nog even naar gedag zeggen tegen Scum en Bitwise.
Tijdens het losrijden kwam hij nog wat fris de losrijdbak in, maar hij bleef lopen en stopte/blokkeerde niet

De eerste proef was voorin bij de kantine, en voorgaande wedstrijden een drama. Maar nu, nu ging Laiser heel braaf de ring door. Hij vond het nog wel spannend, maar bleef gaan. Heerlijk gewoon.
Aan de kant riep mijn dochtertje Sanne regelmatig aanmoedigend "Mama!"
Zowel de jury als ik moesten er wel om lachen zo enthousiast ze aanmoedigde

Er zaten wel wat foutjes is onder andere uit de galop komen tijdens de contragalop, maar ik had sinds tijden weer een brave knol onder mijn kont. Volgende keer gaan we dus niet alleen voor braaf maar ook voor weer wat meer power erin.
De tweede proef ging eigenlijk ook wel redelijk naar tevredenheid, ook wat mindere puntjes maar over het algemeen niet verkeerd. Ik kwam blij de ring uit.
Een ander zou gedacht hebben, ben je hier blij mee? Maar ik was zo blij weer een brave knol onder mijn kont te hebben.
Na afloop kreeg ik mijn punten en ik had zowaar een winstpunt gereden in mijn tweede proef

Eerste proef had ik 167 (Snapte ik niet helemaal, want mijn mindere proeven leverden bij deze jury hogere punten op

Volgende wedstrijd nog wat meer power erop en dan misschien twee puntjes erbij rijden