Nog maar 3 maanden ! Ik weet nog goed, dat ik nog ruim een jaar moest wachten op Wessel onder het zadel foto's! Gaat al opschieten dus, heel goed Maar mennn, wat is het toch een uberlekker dier! En zo op de foto's te zien kan hij ook nog eens ERG leuk bewegen zeg! *gaat toch echt eens kijken wanneer ik eens in dat vakantiehuisje kom zitten *
RoughRebel, inderdad nog maar 3 maandjes ,wat gaat die tijd toch snel..hij wordt in februari 3 jaar,maar we rijden sjors en wessel tegelijkertijd in,en sjors wordt in maart 3,vandaar dat het ong over een maandje of 3 zal worden dat hij onder het zadel gaat...
kleine paardjes worden groot...aan de andere kant,begint hij behoorlijk brutaal te worden,en vervelend,zeker voor zijn oude opvoed opa..wordt tijd dat wessel een eigen leven gaat krijgen..
enne jaa gezellig,op vakantie hier komen,kan je gelijk alle paardjes zien (kunnen we gelijk kijken of demi niet een leuke combi is met maestrootje )
Wessel is zo ontzettend knap....lijkt me echt een wereldpaard. Zal je wel je handen mee vol gaan krijgen denk ik. Hij zal wel lekker arrogant zijn, of vertel je niet hoe knap wij hem allemaal vinden .
Knappe,knappe Wessel Via de eerste en laatste foto vraagt hij toch écht wanneer ik hem nu kom halen hoor Snap niet waarom je hem niet gewoon aan mij verkoopt ,hahaha. Nou ja,zal hem in het nieuwe jaar maar weer eens lekker komen poetsen,daar zullen we het mee moeten doen ben ik bang En als ie eenmaal goed zadelmak is,mag ik hem wel eens rijden zeker???
Laatst bijgewerkt door Pipi op 09-12-06 23:27, in het totaal 2 keer bewerkt