Weet jullie ook waneer er oefen parcoursen zijn in Tolbert,wil graag eens een sprongetje maken.
Alleen ik kan nix vinden op de site van Tolbert.
Dus wie weet wanneer en hoe laat, ik hoor het graag.
Groetjes Jolanda
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Royaltjuh schreef:€5,00?! Jeetje, die zijn omhoog gegaan... In de tijd dat ik er sprong was het 3,00. Nouja, staan altijd wel mooie parcoursen, uitgebreid met van alles wat. De paarden beginnen dacht ik half 8, beginnend bij de BB natuurlijk, en starten op aanmelding.

Royaltjuh schreef:Pony´s beginnen DACHT ik om 18.00 . Ben wel benieuwd of die €5,00 voor 1 of 2x rondspringen is...

maar het lijkt me wel super
gewoon leuk om een keer weer te doen, met les heb ik wel eens met haar gesprongen maar niet veel.. 
dees_daan schreef:het lijkt mij idd ook heel leuk, maar riverna kan niet zo goed springen, dan sta ik zo voor l*lmaar het lijkt me wel super
gewoon leuk om een keer weer te doen, met les heb ik wel eens met haar gesprongen maar niet veel..
.
hoop dat ze tenminste over 1 hindernis komt
als we gaan 
als de eigenaar mee wil met trailer iig, dan lijkt het me wel leuk, gewoon om uit te proberen
met les sprong ze ook wel goed, maar dat waren maximaal 3 hindernissen, dus ben benieuwd hoe ze het met dat parcour gaat doen