wanneer oefenparcoursen Tolbert????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jojo23

wanneer oefenparcoursen Tolbert????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 22:03

Hallo bokkers,

Weet jullie ook waneer er oefen parcoursen zijn in Tolbert,wil graag eens een sprongetje maken. Pling
Alleen ik kan nix vinden op de site van Tolbert.
Dus wie weet wanneer en hoe laat, ik hoor het graag.

Groetjes Jolanda

_Nestor_

Re: wanneer oefenparcoursen Tolbert????

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:05

Hi,

Nee ik kan ook niets vinden alleen dit:

Paardenmarkt
Op de volgende maandagen is er paardenmarkt (en is er geen oefenparcours):
09 OKTOBER 2006
13 NOVEMBER 2006
18 DECEMBER 2006

Zijn er dan op de andere maandagen wel oefenparcoers??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:25

Volgens mij zijn de oefenparcoursen in Tolbert op maandagavond. Even bellen met de manege daar???

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 11:41

ik heb een mailtje gestuurd naar de hjc manege,ben benieuwd of ik iets terug krijg,dat van die paardenmarkten had ik ook gelezen,maar of er dan elke maandag oefenparcours is durf ik niet te zeggen,ik laat het jullie weten als ik een mailtje terug heb ontvangen.

bedankt voor de reactie
Haha!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 13:04

heb net bericht gehad van de organisatie van de oefenparcoursen in Tolbert,er is elke maandag avond oefenparcours behalve als er paardenmarkt is en de kosten zijn 5 euro .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:07

--> WD-K

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 14:23

€5,00?! Jeetje, die zijn omhoog gegaan... In de tijd dat ik er sprong was het 3,00. Nouja, staan altijd wel mooie parcoursen, uitgebreid met van alles wat. De paarden beginnen dacht ik half 8, beginnend bij de BB natuurlijk, en starten op aanmelding.

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 16:46

Royaltjuh schreef:
€5,00?! Jeetje, die zijn omhoog gegaan... In de tijd dat ik er sprong was het 3,00. Nouja, staan altijd wel mooie parcoursen, uitgebreid met van alles wat. De paarden beginnen dacht ik half 8, beginnend bij de BB natuurlijk, en starten op aanmelding.

paar jaar geleden was het nog iets van 2.50 per parcours en kon je uitelijk 2 keer springen dus ook 5 euro...maar ja net wat je zegt staan altijd wel leuke hindernissen Haha!

BB zal ook eerst mijn nivo worden denk ik,heb vroeger wel m gesprongen maar ja dat is ook wel weer 5 jaar geleden met een ander paard ,die ik dan nu mee neem heeft nog nooit een parcours gezien Bloos

EsSther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:42

is altijd lekker druk in tolbert, pony's zijn eerder.
paarden beginnen vanaf half acht.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:20

Mag je nu voor die €5,00 2x springen dan? Dan is het niet zo erg duur. Maar ik dacht dat je per parcours moest betalen, moest ik toen iig wel!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 19:07

Hoe laat beginnen de pony's eigelijk,de paarden zijn om half acht al,we gaan met meerdere paarden en/of pony's vandaar.

Ik hoop wel dat je inderdaad voor 5 euro 2 parcoursen kunt springen als je dat om rekend is dat toch 10 gulden,anders is het inderdaad wel duur 1 parcours voor 5 euro

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:42

Pony´s beginnen DACHT ik om 18.00 . Ben wel benieuwd of die €5,00 voor 1 of 2x rondspringen is...

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 19:55

Royaltjuh schreef:
Pony´s beginnen DACHT ik om 18.00 . Ben wel benieuwd of die €5,00 voor 1 of 2x rondspringen is...

Oh mooi bedankt Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:39

Paarden begint meestal rond 7 uur en pony's om 18.00
Ik weet ook niet meer of het per parcoursje is op in totaal 5 euro.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 10:59

het is wel te vinden ergens op de site.. zal ff zoeken.. ook al is het wel al bekend inmiddels. ben 3 weken geleden geweest of zo.. erg leuk (zowieso ook al om alle combinaties te bekijken hihi.. veel goede ruters met hele jonge paarden soms wel heftig hihi)

ik weet niet waar je woont, maar in bergum is ook oefenparcours 1x in de maand, die staan op startlijsten.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:03

lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen met [naam], BB hoe hoog is dat ong? ze kan wel een sprongetje maken.. maar heeft nog nooit echt een parcours gesprongen, en ben je dan alleen in de bak, of met meerdere?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:31

BB is in tolbert 70 cm (ik dacht dat het altijd 90 cm was) je moet inspringen in een aparte bak en daarna ga je naar de grote bak daar en rij je het parcours, daar ben je in in eentje. het is eigenlijk hetzelfde als een gewone wedstrijd alleen wat vrijblijvender

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 11:51

ik heb inderdaad ook goede evaringen met oefen parcoursen,ging vroeg ook altijd naar tolbert.
Ja bb is ongeveer 70 cm,het is inderdaad lekker datr het precies lijkt dat het een wedstrijd is qua inrijden en dan je parcours effe springen,je mag gelukkig zo veel fouten maken telt lekker niet mee Haha! Knipoog

ik krijg er echt even weer zin in om te springen binnenkort Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:14

het lijkt mij idd ook heel leuk, maar [naam] kan niet zo goed springen, dan sta ik zo voor l*l Tong uitsteken maar het lijkt me wel super Lachen gewoon leuk om een keer weer te doen, met les heb ik wel eens met haar gesprongen maar niet veel..

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 15:55

dees_daan schreef:
het lijkt mij idd ook heel leuk, maar riverna kan niet zo goed springen, dan sta ik zo voor l*l Tong uitsteken maar het lijkt me wel super Lachen gewoon leuk om een keer weer te doen, met les heb ik wel eens met haar gesprongen maar niet veel..

Die van mij heeft een paar keer een sprongetje met mij gemaakt,maar nog nooit zo'n parcours bekeken,ze zal haar ogen uit kijken Wow! .
Ze leren er altijd wat van denk ik maar. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:58

ok, ga even met de eigenaar overleggen, ze zullen wel raar opkijken als ik daar met een fries aankom denk ik, maar goed wat maakt mij dat uit Knipoog hoop dat ze tenminste over 1 hindernis komt Knipoog als we gaan

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 16:00

ik zag van de zomer bij ons op de streek wedstrijd ook een fries aan het jumpen in de B nou en die kon er best wat van,een vriendin van mij haar fries die springt over de bakrand heen als hij alleen in de bak staat(1.10 hoog) Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:03

ja zij kan idd ook wel springen, met lage hindernissen heeft ze echt zo iets van ja doeg, en dan loopt ze er echt doorheen, maar ze vind het wel heel leuk, en ik kan het altijd proberen Tong uitsteken als de eigenaar mee wil met trailer iig, dan lijkt het me wel leuk, gewoon om uit te proberen Lachen met les sprong ze ook wel goed, maar dat waren maximaal 3 hindernissen, dus ben benieuwd hoe ze het met dat parcour gaat doen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:23

Ik deed de eerste keer ook BB. Daar kan hij overstappen. Knipoog
Volgens mij is het 7 euro voor 2 rondjes.