dankzij mijn 18-50mm kit (lees k*u*t) lens...Maar tgeeft toch een idee!
Op aanvraag (en uit eigen nieuwsgierigheid
) ben ik gisteren even langsgeweest bij Paardenmelkerij Hippolacta om de nieuwe aanwinst op de gevoelige (digitale) plaat te zetten!
Niet alleen hij moest eraan geloven, maar ook Longacre Bro en Guinness. De andere hengsten zullen voor een volgende keer zijn

De foto's van Guinness en Bro plaats ik in een apart topic.
Ik heb ook wat dames en klein gespuis gefotografeerd, daar laat ik jullie ook van meegenieten later!
Wat deze flinke heer betreft:
Ik blijf ze natuurlijk liever bont zien, maar ik geef toe: dit kleurtje heeft wel wat

Lancelot is een behoorlijk klein maatje: Koen schatte zoiets rond de 1m43. Door die kleine maat heeft hij een wat ponyachtiger uiterlijk meegekregen dan de andere heren van Hippolacta, maar dat vind ik persoonlijk niet erg.
Hij is een toonbeeld van ICkarakter: compleet cool en vooral NIET op te jutten. Voor de foto's werd hij aan het rennen gebracht, maar hij zag daar écht het nut niet van in
Hij leek te denken van: "Wat nou? Geef me een grote woonwagen en wat familieleden en die zal ik wel even voor je tot het einde van de wereld sleuren, maar rondjes lopen in een binnenpiste???"Het is een héérlijke knuffelbeer en is heel open en nieuwsgierig naar mensen toe. Hij kwam heel gewillig met zn hoofd in mn handen hangen om gekriebeld te worden en ik werd lekker besnuffeld.
Hij mist nog heel wat kilo's en op sommige foto's lijkt hij geen uitstraling te hebben, maar dat ligt grotendeels aan de fotografe (of beter, de lens).
Ik ben héééééél benieuwd om deze vent in februari op de hengstenkeuring terug te zien. ik verwacht dat die kont, ribben en hals tegen die tijd ronder en voller geworden zijn en dan zal het een heel ander paard lijken!!!
Ik ben er iig nu al weg van!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

En dan een mooie reeks (met andere lens)
9.

10.

11.

12.

13.

14.
Dat koppie van m op de laatste foto, "ik hou je in de gaten hoor" hihi 

ben benieuwd hoe ie er in t echt uitziet
maar dat zien we dan als t goed is tijdens de ics keuring