Op 1 punt na gezakt ;(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rOmii

Op 1 punt na gezakt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 19:56

Hoooi !
ik moet het even kwijt dus zet het maar hier.
ik moest om 5 voor half 6 rijden dus ik nog even geinformeert of het in/uit liep. nee dat was niet zo ik om 5 uur in de bak zit het meisje voor mij al in de ring! dus ik heb nog geen eens 5min in kunnen rijden en reed daarom niet op mijn gemak, het resultaat 211 punten!
maar moest ook theorie doen en daar had ik 2 foutjes in dus bij elkaar 209 en dan nét niet gehaalt door die 1é punt.
vind ik best wel k*t.. Clown
maar ik ga nu 17 december weer dezelfde proef doen. en mag me theorie opnieuw doen, als ik meer fouten heb blijven deze 2 gewoon staan maar dan ga ik echt veel eerder de bak al in en dan rijd ik maar langer in (omdat ik al enige een proef op dat paard doe)
ik reed BTW f4 2é keer.
Ik heb wel een medalie gekregen (de gouden nog wel!)
omdat ik de enige was in de categorie, er zou nog 1 meisje f4 doen maar die kwam dus ineens niet opdagen blijkt.
Sorry maar ik moest het ff kwijt!
Groetjes Romy

cracker

Re: Op 1 punt na gezakt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:03

Dat is wel even balen Romy!
Zonde dat je dan ook net op 1 puntje zakt, en de volgende keer gewoon mooi vroeg d'r op en de theorie ken je nu vast al heel goed Knipoog

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 20:13

Jaa! en heb gewoon de mazzel dat als ik meer fouten maak dan 2 ik die 2gwn kan laten staan Lachen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:27

die theorie blijft gewoon geldig hoor je hoeft alleen je proef over te doen en je mag maximaal 3 fouten maken wel jammer voor je en volgende beter zal ik maar zeggen

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 20:28

Ja weet ik maar ik mag hem ook herkansen dat ik dan misschien 1 of geen fouten maakt! dat wil k natuurlijk wel proberen Haha!
de volgende keer word zeker beter! ga er gewoon ruim van te voren in rijden want ik ben de enige die op dat paard rijd. en als ik goed ingereden heb gaat me proef ook altijd super Haha!

bruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:47

Hallo,

Even reageren op rOmii. Jammer !!
Ben je bij het secretariaat gaan vragen of de starttijden klopten of dat er iets in of uit liep ?
Heb je zelf gekeken wie er aan het rijden was en hoeveel ruiters er nog voor je waren ? Als je dat in de gaten houdt kan het niet fout gaan. De ringmeester en het secretariaat hadden een kloppende startlijst en er hing er 1 aan. Als je controleert wie er rijdt en hoeveel er nog zijn voordat je zelf bent weet je precies hoe laat je moet.
Al met al jammer, volgende keer beter. En je theorie goed leren, het is te doen de theorie van F4. Je kan het vast nog beter dan 2 fout.
Succes volgende keer !

bruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:54

rOmii,

Ik las hier op bokt elders ook dat jij vandaag om even voor enen nog ergens schreef :

Wat moet je ook alweer leren voor F4. Is dat niet wat laat als je vanmiddag je F4 rijden en theorie moet doen. Misschien had je het foutloos kunnen doen als je iets eerder had geweten wat je moet leren.
Ik hoorde dat je wel toppie had geholpen met opzadelen en zo. Super van je.

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 14:19

Ja dat was ook het probleem niemand kon me dr mee helpen op de manege wisten ze niet wat ik leren moest :S
en ik heb de proefen gekopieerd gekregen! met de theorie maar precies f4 theorie MISTE! dus vandaar maar op de manege heb ik nog geleerd en de theorie vond ik zelf erg goed gaan Lachen ik had veel beter kunnne rijden! maar door het inrijden raakte ik nogal in de stress! want ik kon makkelijk hoger rijden maar dit paard loopt gewoon niet lekker als die nog maar net aan het draven is! (wat ik zelf heel goed snap) maarja volgende keer beter!
ja naja ik had gevraagt of het inliep dat deed het niet Knipoog maar ik zag later dus dat ik kwart over 5 moest ipv 5 voor half 6.
k was dan nog op tijd geweest want ik moest om even over 5en de ring in