woensdag had ik hier op bokt een advertentie gezien men tuig tekoop
en die heb ik natuurlijk gekocht wand hij was niet duur (ik met mijn arme sloeber rekenig) dus het maar ge waagd.
dus donderdag kwam de postbode eindelijk (kon mij niet snel genoeg)

het was net mijn verjaardag wand het moet natuurlijk direct uit gepakt worden en ge past natuurlijk ....
een probleempje ik had geen vervoer dus had ik het volgende er op gevonden
alleen ging dit niet erg werken
maar goed vandaag dus maar echt ge past op mijn paardje en het past wel redelijk alleen is de singel iets aan de lange kant dus moetten daar wat gaatjes in geslagen worden.
nu heb ik hem met broek en al op om hem er direct aan te laten wennen en heb ik hem direct maar een paar keer rond laten lopen.
het was alsof hij nog nooit anders gedaan heeft maar goed hier helaas maar 2 foto's gemaakt met mijn mobiel wand ik was weer eens het foto toestel vergeten
.als iemand trouwens nog foutjes zien in hoe ik hem er op gelegd heb graag het is voor mij ook al 3 jaar geleden dat ik zo'n ding heb op gelegd.
teugeld zaten er wel bij maar de longeer lijnen waren wat zachter ik was mijn handschoennen ook vergeten.
maar tja hij was ook nog eens zo braaf dat ik hem het zadel heb op ge gooit en hem na nog een beetje werk los onder zadel heb uit ge stapt
en ook hier geen stap verkeerd na meer dan een jaar en bijna geen ruiter gezien
ikke helemaal happy
ik voelde me net een klein kind met kerst ofzo