[WN] Interesse in cutting/ teampenning in Brabant??????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

friesian

Interesse in cutting/ teampenning in Brabant??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 10:22

Wij willen op onze stal met koeien gaan werken. We weten nog niet precies hoe of wat, of in welke vorm. Onder onze klanten is er erg veel interesse in. We willen dit doen in de vorm van clinics, of lessen op een vaste avond. Mijn vraag is, is er ook interesse van buitenaf??? Dan weten wij, of het interessant is om de nodige voorzieningen te treffen. Wij zitten met onze stal in de omgeving van Eersel.

Henla

Re: Interesse in cutting/ teampenning in Brabant??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 11:45

Altijd interessant! Wij willen straks met onze ponies ook weer met de koeien gaan werken en hebben nog geen idee waar we dit willen. We gingen altijd naar limburg, maar dit is toch wel een eindje rijden. Als er iets goeds wat dichter in de buurt komt is dat voor ons zeker interessant om een keer te gaan kijken en wie weet een goed plaats om te trainen

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 10:05

jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt wel het liefst een hele dag! jullie zijn van die pensionstal met die hele grote binnenbak toch he? Haha! ik ken wel mensen die interesse hebben, maar vol is vol natuurlijk?
laat maar weten als het zover is! Knipoog

friesian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 12:05

Ja dat klopt, dat is bij ons. We hebben een grote binnenbak van 20 x 60m. Een buitenbak van 20 x 40m. Nu hebben we pas buiten ook nog een bak aangelegd van 40 x 100m. Super voor het westernrijden. Daar kun je pas cirkelen!!!!! Aangezien wij veel westernruiters hebben hier, wordt er veel gebruik van gemaakt.

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 23:13

mooi Knipoog , ik houd dit topic eens mooi in de gaten. heb het bij ons op stal al besproken en er zijn er al veel die interesse hebben. Haha!

friesian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 22:36

We hebben deze week al een keer proef gedraaid, was super!!!!! Gaat goed bij ons in de bak zonder veel aparte voorzieningen. Voor klanten van onze stal gaan we al met regelmaat met koeien werken.

karin h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:52

Intresse hebben wij ook wel, zou alleen graag willen weten wie er les geeft en of de begleiding doet..

groetjes Karin

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:03

karin h schreef:
Intresse hebben wij ook wel, zou alleen graag willen weten wie er les geeft en of de begleiding doet..

groetjes Karin

ja ben ook benieuwd wie de begeleiding gaat doen? en wanneer jullie gaan beginnen. Haha!

friesian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 23:54

Ja, we gaan beginnen per 2/5. We gaan dan met de koeien werken olv de instructeur hier op stal. Verder gaan we cuttingclinics organiseren. Elke keer van een andere trainer.

suusharland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 12:56

jaaa, ik loop al heel lang met het idee in mijn hoofd om dit met mijn paard te gaan proberen. Ik heb geen flauw idee of hij het leuk vindt, maar als je 't niet probeert, weet je 't niet! Dus ik wil heel graag op de hoogte gehouden worden over wanneer, waar, kosten, aantal lessen etc.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:23

superelf schreef:
jaaa, ik loop al heel lang met het idee in mijn hoofd om dit met mijn paard te gaan proberen. Ik heb geen flauw idee of hij het leuk vindt, maar als je 't niet probeert, weet je 't niet! Dus ik wil heel graag op de hoogte gehouden worden over wanneer, waar, kosten, aantal lessen etc.

zondag 17 dec. hebben we een cuttingclinic van sebastiaan drossaerts. we beginnen om 10.00.we gaan dan meerdere datums vastleggen. voor meer info kun je me pb sturen. Knipoog

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:23

clinic zit vol. Knipoog binnenkort zullen er nieuwe datums voor clinics gegeven door sebastiaan drossaerts bekend worden gemaakt. publiek is zondag van harte welkom!

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:06

zo dit was nog eens een leerzame, gezellige en leuke dag! heerlijk gereden, en veel plezier gehad! Knipoog sebas bedankt en tot de volgende keer, we kijken er met zijn allen weer naar uit! Koe

friesian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 10:39

We hebben een tijdje zonder koeien gezeten, omdat we er gewoonweg niet aan konden komen. Nu zijn er weer koeien, en van af dit weekeinde zijn er weer lessen op afspraak. Dit kan op zaterdag en zondag.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:49

super fijne middag gehad en fijn gereden! en natuurlijk weer een hoop geleerd! kijk alweer uit naar de volgende week!!! Koe Knipoog

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:37

a.s zondag werken we weer met koeien... Koe . we beginnen om 11 uur met de 1e groep en rijden zo'n 1,5 uur per groep. we hebben in het totaal 3 groepen. dus heb je zin om mee te rijden of om te komen kijken stuur dan even een pb. Knipoog