De eigenaresse zou aan het eind van de ochtend/ begin van de middag gebelt worden, maar om half 3 hadden we nog niets gehoord.
Hierop besloten we om maar vast naar Bodengraven te rijden omdat we toch wel een beetje zenuwachtig waren.
Om ongeveer 4 uur kwamen we aan, en stond Mendi niet meer in dr box.
De eigenaresse is gaan zoeken en vond Mendi in de behandelkamer van de arts bij het echo apparaat.
Ze waren zojuist begonnen met het scheren van de benen omdat het zo druk geweest was vandaag hadden ze er nog geen tijd voor gehad.

Mendi's kale been:

Mendi verdooft en dus helemaal suf in de box klaar voor de echo:

Het echo apparaat toetsenbord:

Een van de gemaakte echo's:

Omdat Mendi toch nog wat teveel bewoog en onrustig was kreeg ze een 2e verdoving.
Hier staat ze helemaal suf maar wat te hangen..

Nogmaals haar kale been:

De echo's waren klaar, dus mocht Mendi weer even in haar box zodat wij konden wachten op de uitslag:

Een echo foto op de computer waar we uitleg bij kregen, hier zie je de knie van het rechterbeen:

En toen mochten we naar huis!:

Nog héél slaperig bij de trailer wachten tot ze ingepakt zou worden:

Nou dit was het vervolg van ons bezoek aan de kliniek..
Voor de uitleg van wat de uitslag is geworden krijgen jullie van de eigenaresse te horen, die kan dat wat beter en duidelijker uitleggen dan ik, omdat ik meer bezig was met foto's maken dan heel goed te luisteren
Op de een of andere manier zijn de foto's niet zo scherp geworden, ik denk dat dat mede komt doordat ik geen flits kon gebroken tijdens de echo's en het binnen wat donker was..
Maar het geeft een idee

Daar zijn we ook heel erg zuinig op!
) en met veel rust, stapwerk en de nodige controles, eventueel nog inspuiten van de gewrichten of zelfs shockwave therapie zal het allemaal weer goedkomen!