Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
piggeljay schreef:die gene die in de pleasure amateur als laatste wordt geplaatst krijgt van hun een gratis clinic aan geboden van Tom Calié op zaterdag 2 december.[/b]
wie weet volgend jaar?!
Maar ik vind zelf dat ik meer baat heb bij een privéles dan een groepsclinic. Mijn paard gedraagt zich keurig in de groep, alleen moet het niveau op zich omhoog en ik vind dat ik dan meer baat heb bij een les waar 1 op 1 wordt gewerkt dan in een groep.
hij vind dat we allemaal nog wel iets van elkaar kunnen leren
, hij leert ook nog dagelijks van zijn lesklanten
XoNo schreef:Ik kan het ook wel aanMaar ik vind zelf dat ik meer baat heb bij een privéles dan een groepsclinic. Mijn paard gedraagt zich keurig in de groep, alleen moet het niveau op zich omhoog en ik vind dat ik dan meer baat heb bij een les waar 1 op 1 wordt gewerkt dan in een groep.

En die van het paard daarmee ook 
... zijn in Appelscha? zo'n meevaller willen we allemaal wel eens
Pannenkoek schreef:.....ik heb gisteren mijn geld vergeten uit een pinautomaat te halen..... Iemand uit Appelscha zal een heel fijne zaterdagavond hebben gehad..........
Gewoon mee doen Suus, dan zijn er 2 beginnende beginners waarvan eentje nog wel met een Maflinger.