laat ik hier (eindelijk) mijn foto'szien die ik binnen heb gekregen van liquita@bokt. ik heb ze al een tijd in huis maar nooit echt eraan gedacht om ze op bokt te zetten. Ik dacht laat ik het nu gewoon maar doen, eens kijken wat de andere tinker(en andere rassen)liefhebbers erop te zeggen hebben.
Het is gewoon een plaatje niet
? Ik ben erg blij met de foto's die zullen echt nooit meer weggaan! Een aantal komen uitvergroot bij zijn eigenaresse te hangen in de woonkamer.Bij deze wil ik Petra(liquita) nog maals erg bedanken voor de super foto's die ze heeft geleverd van lord. Ik ben er erg trots op. Af en toe denk ik echt is dat mijn verzorg paard
.Ik wil van pallieter ook zeker nog een foto-shoot laten maken, dat verdient hij wel hij is tenslotte mijn eigen paardje! nou genoeg gepraat hier de beloofde foto's (Kwijlbakje bij de hand?)
Maak kennis met Lord X!
Een tinkerruin van nu een jaar of 7/8
een nakomeling van king rocky X tinca
En een schat van een paard!
Zijn lieve hoofdje!

Zijn neusje

Even kriebelen

Vanaf boven

en wat fotos los

kijk hoe lenig een tinker kan zijn

en weer verder

we steigen op

sliding

En als laatste, jammer dat hij scheef is maar toch erg mooi!

en wat vinden jullie van deze kanjer,
even voor de duidelijkheid, dit is niet mijn eigen tinker maar mijn bijrijd-paard. Voor foto's van mijn eigen paardje kan je terecht in me profiel.
Voor vragen over lord(vroeger bram) kan je ook gewoon bij mij terecht maar ik weet niet alles van zijn geschiedenis, wel een beetje maar niet te moeilijke vragen haha.
tjee wat is hij mooi zeg, die vacht in de zon, echt onwijs mooi!!!