me nieuwe aanwinst

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

me nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 22:30

na lang wikke en wege heb ik besloten toch de handdoek in de ring te gooien met des. het was de bedoeling om rustig aan te gaan kijken voor een ander... maar al snel kwam er een ander paardje op me pad.. en die ze graag wilde ruilen deze kans heb ik aan gegrepen. het was gelijk liefde op het eerste gezicht en voelde me er gelijk goed mee !

viewtopic.php?f=119&t=637053&hilit=

mijn ogen vielen gelijk op een haflinger merrie van 8 jaartjes oud. 1.45 hoog zowel bereden als betuigd. heeft last van exeem maar ze komt dicht bij strand te staan dus zal een eind minder worden.

nu nog genaamt polly maar word veranderd in pebbels

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het doet veel zeer om desteny weg te doen maar het is niet anders. na 2 jaar het geprobeerd te hebben mag ik er nou toch wel over uit zijn dat dit niet door kan gaan zo. het is voor ons bijde niet leuk zo!

Felies_xx

Re: me nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:32

Ach arme meid! Ach gut Wel leuk hafje hoor! Lachen veel succes ermee!

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:38

Heel veel succes met je nieuwe pony. Ik hoop dat dit gaat klikken.
En cker je zal des nooit vergeten maar beide weten jullie dat het zo beter is.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 08:59

Leuk beestje daan! Ik wist niet dat je al was gaan kijken Lachen

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:09

leuk paardje, hopen dat dit beter gaat dan met je vorige.
maar je moet nu niet alles gaan vergelijken hoor gewoon helemaal opnieuw beginnen en als jullie 2 een keer een terug val hebben ook gewoon met dit paard proberen door te zetten, niet meteen denken dat het weer het zelfde is.

heel veel suc6 en plezier met dit paard.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 09:42

@fryskhynders een terug slag deins ik niet voor terug... ik heb met me nu nog paardje al 2 jaar terug slagen al vanaf dat ik haar heb...je weet nooit hoe ze is..zo ben je uur aan het rijden ga je uit stappen ontploft ze op eens weer... ik durf er echt niet meer op...het is echt beter zo.. ik heb er een jaar terug al aan gedacht en ook door gezet. maar nu is de engergie op... ik ben nog nooit zo bang voor haar geweest. ben nu naast haar zelfs bang.

@ dessie daarvoor nam ik smiddags tel niet op toen je belde toen zat ik er al op Knipoog wilde je nog terug bellen maar was ik vergeten. je weet hoe ik ben Tong uitsteken

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:27

Heey schat.. Ben echt zo blij nu hebben we samen 2 nieuwe aanwinstjes.. Als mij baby groot is mag ze wel keertje kennis maken:P... Ik kom gelijk als ze er is he hahahahaha hou van je lieverd doeidoei

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 08:28

@ prissey ik ben ook blij maar nog veel verdrietiger.. nouja je hebt het wel gezien gister. desteny weg doen doe je niet zomaar even. helaas kan ik niet om de waarheid heen het is beter zo

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:45

Leuk dat je een pony heb gevonden waar mee het meteen klikt.
Ik denk dat je de goede keuze heb gemaakt je moet eerlijk zijn ook tegen je pony en dit is zo goed.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:59

Ziet er uit als een leuke pony, ik hoop dat je snel andere paard een ander goed tehuis kunt geven. Paardrijden is een hobby en dat moet leuk blijven....

* Edi, lees net dat ze terug gaat naar de vorige eigenaar.