Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimmie_girl schreef:Helaas hoop dat die ondanks zijn reserve plek toch kan uitkomen!
gabyfedde schreef:Kimmie_girl schreef:Helaas hoop dat die ondanks zijn reserve plek toch kan uitkomen!
Dus je hoopt dat een ander paard geblesseerd raakt... (Of de ruiter).
Denk dat Nederland met mensen als Jeroen, Piet, Albert en Gerco een sterk team heeft.
Citaat:Dus je hoopt dat een ander paard geblesseerd raakt... (Of de ruiter).
Denk dat Nederland met mensen als Jeroen, Piet, Albert en Gerco een sterk team heeft.
Citaat:Ik denk niet dat Kimmie_girl hoopt dat iemand geblesseerd raakt, en natuurlijk vinden we dat Nederland absoluut een sterk team heeft, vind het alleen jammer voor Harrie dat hij nu reserve staat, omdat hij toch al vrij vroeg zeker wist dat hij in ieder geval mee mocht..........
Gr. NONCE
Kimmie_girl schreef:HARIE SMOLDERS
Is de neef van me baas zijn vriendin
sorry moest het kwijt
milou123 schreef:Kimmie_girl schreef:HARIE SMOLDERS
Is de neef van me baas zijn vriendin
sorry moest het kwijt
en de broer van de tante van de nicht van de vader van de buurvrouw en daar weer de oma van...haha..nee grapje
Boy1978 schreef:Persoonlijk vind ik het heel raar om Harry reserve te maken.
Maar het is toch allemaal moeilijk te volgen de laatste tijd.
Ik dacht juist dat we op zoek waren naar constante combinaties, maar het lijkt dat we gewoon op zoek zijn naar wie de laatste 2 weken voor Aken in vorm is.
Dat hele selectie gedoe is dus overal voor niks geweest...lees NK enz.
Mooi trouwens ook dat leopold valkenswaard won!
Als ze geen medaille winnen met het team, wordt het tijd dat de mensen die deze beslissingen hebben genomen hun conclusies trekken!