Toch wilde ik ook nog verder kijken en zo ben ik nog bij de tinkerstal in rosmalen geweest van het weekend, daar op een 4 jarige tinker gereden, maar ik had al gauw door dat de klik er niet was tussen ons, hoe lief en rustig hij ook was.
Verder speur ik al weken marktplaats af maar echt mooie tinkers kon ik er niet op vinden dus ik besloot maar gauw om Elfje dan te kopen. Nouja ze is aan mij toegezegd en zaterdag middag gaan we haar echt ophalen en als ze maandag wordt goed gekeurd door de DA haal ik pas opgelucht adem en is ze echt van mij!
Wat vinden jullie van elfje van de ASheuvel? Ik ga haar trouwens Nena noemen. Haar moeder is stermerrie Rocky en haar vader Matjo. Het is dus een jaarling merrie en ik vind haar echt super mooi en lief!
onze eerste kennis makking!ik was meteen helemaal verliefd, wat ook wel te zien valt denk ik
en als laatste nog eentje van haar mooie hoofdje en nu al lange manen met haar 1 jaar!
ik hoop dat ze maandag goed gekeurd wordt en dat we de beste maatjes worden, we moeten samen veel van elkaar gaan leren en elkaar aan leren voelen. Maar dat gaat vast met veel liefde en geduld allemaal goed komen!
wat vinden jullie van deze lieve schoonheid?
xxx
Elianne
.
, veel plezier met d'r, en denk wel dat ze door de keuring komt.
!