Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolande schreef:Ze kan wel starten maar schijnbaar durft de organisatie het niet aan. Het gaat inmiddels al weer een stuk beter met Tissy en de veearts denkt dat ze binnen nu en drie weken (begin augustus) weer normaal aan de slag kan. Bij een paard als Tissy zit de kunde er al dusdanig in dat dat geen probleem zal zijn, het enige wat er nog moeten gebeuren is conditie te trainen. Eingelijk zou het imo eerlijker zijn geweest als Wendy als nr 4 op de lijst was komen te staan waarbij op het laatste moment wordt gekeken of het ook daadwerkelijk kan en dan pas evt. een reserve in haar plaats te laten gaan. Daar zijn toch ook de reserves voor. Nu heeft ze super moeten werken om een plaatsje te verdienen alleen om het op het laatste moment kwijt te raken. Erg sneu vind ik. Ik denk ook dat het een verlies is voor het nederlandse team want nu zit er een deelnemer uit het A kader minder in.

Citaat:weet je wat ik niet snap? om in het kader te blijven moet je voortdurend vormbehoud tonen op wedstrijden. best pittig, minimale scores halen en verplicht aantal wedstrijden starten. ik kan me niet heugen dat ik Riecky met Burnt Starlight zoveel heb zien starten afgelopen jaar. De andere ruiters wel. Hoe kan het dan dat Riecky op dat lijstje staat?????
Citaat:De chef d’equipe kan een “status aparte” verlenen aan combinaties welke op het laatste
Internationale Kampioenschap tot de individuele medaille winnaars hebben behoord. Met deze
combinaties kan een individueel (wedstrijd)programma worden opgesteld.

daarmee kan je zelfs zonder canal digitaal kaart alle Duitse zenders ontvangen
. 
999 zenders.. nog nx op tv

)