Ze hadden er geen internet
( mijn vriend heeft zelf met de lap top gekeken of er nergens iemand in de buurd onbeveiligd draadloos had maar niks
.Gisteren heb ik de hele dag gewerkt dus nog niet aan het bokt forum toegekomen. Maar het was een superdagje ! Déclan gedroeg zich in bijna alle opzichten voorbeeldig! De trailer, het volk in de ring ...
We hebben hem aan het halster mogen voorbrengen wat hij ook super deed.
De jury en de voorbrengers waren helemaal weg van déclan. Hij was heel goed gebouwd, goed beenstand, mooie nek en kont ... zeiden ze en een heel leuk vlekkenpatroon.
Maar ergens kende we zijn min puntje al. Zijn draf. We hebben er nog een beetje op geoefend. Déclan heeft een superkleine hupelpupel drafje. Daar kreeg hij jammergenoeg punten voor af en werd het uiteindelijk een hoge 2de premie. Maar dat vinden we zeker ook super van hem. De jury zei ook meteen als hij ouder is kan je erop trainen en dan gaat dat zo weg.
Het was echt leuk op Alden Biezen gisteren. Ik kon dit jaar eindelijk met een gerust hard naar alle andere dingen gaan kijken want Sweety en Déclan stonden veilig in een stal.
Nogmaals sorry dat het zo lang duurde, maar we moesten eerst de bloemetjes buiten zetten hahahaha!!!
Even wat moed indrinken voor we de ring inmoeten dacht Déclan

Cinthe heeft déclan vast en ik sweety. Want Déclan was toch een beetje nerveuzer als op de weide

Oeps foutje even een gelopje ertussen.

Macho walk "ik ben stoer" ! 8)

En de beloning! Een welverdiende 2de premie!

De jury zei nadien ook dat hij zich zo netjes gedroeg en echt beeldig was "opgeleerd"
*fier*ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden.