Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Minnie_me schreef:Heej mensen ik hebhet gevonden, voor de mensen die het ook nog niet weten, het is wk 32 op 10,11 en12 Augustus bij de Eekwal in Emmen!!!
is de selectie van de b en de l gewoon op donderdag in Emmen dus, en dan zaterdag als je door bent? Relaxed schreef:Ja donderdag is dan open voor iedereen, dan mag 25% van iedere ring door naar de finale op zaterdag. Op de donderdag win je dan ook verder geen prijzen oid, je plaatst je dan alleen wel of niet voor de finale. Zelfde geld voor de M en Z, maar dan op vrijdag.
judith_slu schreef:hoe moet je je opgeven dan, voor de b/l op donderdag? op startlijsten.nl staat alleen de 10-12 augustus, ik zal even kijken of daar verder nog wat bij staat over de b en l
CGJ12 schreef:judith_slu schreef:hoe moet je je opgeven dan, voor de b/l op donderdag? op startlijsten.nl staat alleen de 10-12 augustus, ik zal even kijken of daar verder nog wat bij staat over de b en l
De voorlopige dag-indeling is bekend. Dus je kunt je snipperdagen alvast redelijk inplannen.
Dit jaar wordt er trouwens niet geloot om de startvolgordes............
"De startvolgorde wordt door de organisatie vastgesteld" staat er nu ferm. Het is weer fraai..........![]()
![]()