Wedstrijden omgeving Zwartewaal.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frankinero

Wedstrijden omgeving Zwartewaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 12:56

Eind van deze maand verhuizen wij met stal, paarden en alle mik mak naar Zwartewaal. Gemeente Brielle.
Nu vroeg ik me af wat voor leuke wedstrijden er allemaa daar redelijk in de buurt zijn.
Ravensheuvel is zowiezo lekker dichtbij en die heeft veel wedstrijden maar wij zijn ook heel veel op pad met een paar vierspannen dus het is altijd plannen wanneer ik zelf een wedstrijd kan rijden.
Dus welke wedstrijden zijn daar in de buurt en het liefst in een bak. Zomers dan.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:56

ik sta op dat stalletje aan de andere kant van het grote weiland
tenminste, ik neem aan dat je bij de ronde staat.

je kan idd op de ravensheuvel starten, op manege hellevoetsluis(ikkerseweg), je kan op manege tinte starten, zijn ook veel wedstrijden.
1 en 2 juli is er in brielle een groot 2 daags concours.
je kan ook in de richting van zuidland en oudenhoorn gaan kijken. zijn ook niet zo ver weg.

Frankinero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 10:57

Oh oke dank je!
Is 1 juli dat grote concours?
Want daar kan ik zo onder de man heen als ik wil natuurlijk.

valerie120

Re: Wedstrijden omgeving Zwartewaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:24

je kan ook in zuidland starten daar is het heel leuk bij de putsche ruiters

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 09:29

In hellevoetsluis zit ook Manege Hellevoetsluis, RV t Groene dak, in de winter binnen en ik denk ook in de zomer buiten. In rockanje kun je bij RC Rockanje bij het klokhuis starten. Tinte heeft idd elke maand buiten wedstrijd in een bak en vanaf deze winter ook indoor. Verder heb je Simonshaven en Ouddorp wat nog wel in de buurt is.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 08:06

WD-V -> WD-K

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 09:58

Volgens mij heeft RV Het Groene Dak dit jaar geen buitenwedstrijden, als ik de kalender van de kring mag geloven.
Wel van de winter weer. De Voornse ruiters hebben buitenwedstrijden in Rockanje op hun eigen (zand) terrein en in de winter binnen in Simonshaven (op hippisch centrum Simonshaven, wordt ook gemend). In Simonshven zit ook Noblesse nog. Dan heb je in Oudenhoorn in de zomer RPC Rockanje op zand (stal Albers) en in de winter RPC Rockanje en de Putsche Ruiters. De Putsche hebben in de zomer op het eigen terrein in Zuidland wedstrijden (Volgens mij wel op gras).
En Rozenburg is er ook nog, is ook niet zo ver, is op zand, alleen in de zomer, daar is geen binnenbak.
Tinte heeft komende winter ook voor het eerst binnenwedstrijden.

Frankinero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 16:53

Oke bedankt voor de info allemaal. Als het goed is kunnen we van de winter misschien wel thuis wedstrijden rijden, zou nog fijner zijn!

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 18:44

Dat zou handig zijn voor ons ook! Lekker dichtbij een extra (binnen) wedstrijdlocatie is natuurlijk nooit weg!