Vorige week dinsdag kwamen Eldango en IndianRose samen met Gwennyth The Double Diamond en de naam van het schaap ben ik toch weer vergeten

We hadden rond 5 uur afgesproken, en om half 7 waren ze dan eindelijk bij mij op stal

Zoë en Gwennyth liepen heel tijd voor op, en de pony van IR liep er lekker rustig achter aan.
Eerst een heel stuk door de bossen gegaan, elkaar een beetje leren kennen, een beetje over de paarden gehad en tussendoor wat stukjes gedraaft

En toen kwam het echte werk, eindelijk waren we in de Duinen!
Zoë werd al wat heter en de andere 2 liepen lekker om zich heen te kijken van al dat moois

We zijn naar de vlakte gestapt, waar we er even een flinke rengalop tussen gegooid hebben!
Op het begin snapte Gwennyth en IR’s pony de bedoeling niet helemaal, maar toen we weer terug racete gingen ze toch lekker mee

Daarna zijn we lekker rustig terug naar huis gegaan. Eerst nog even door het meertje gezommen/geracet/gedraafd enz

Eldango was haar peesbeschremers nog kwijt geraakt, en die liggen nog ergens in het Loonse Bos

Ik vond het een zeer leuke dag, die we zeker nog eens over moeten doen!
En nu weer genoeg gezeverd

De foto’s!!
Eerst even de omgeving:

En dan de paarden! (en wij ook een beetje

Oja, De schimmel is Gwennyth met eldango, de bruine is IR met ?, en het vosje is Zoë met mij

Zoë vind foto’s niet leuk

En toen het water in

En hier was eldango haar peesbeschermers aan het bekijken, om ze later in de bosjes te gooien

En als laatste het filmpje

*klik*

En dit was het