Heej Ik had 4 dagen geleden een rit gemaakt en toen liep Artos opeens aan de teugel terwijl hij het nog niet zo goed kan maarja wat vinden jullie ervan? http://www.mijnalbum.nl/Foto=WKKLIP38
Het is een leuke foto, maar het valt mij op dat veel mensen zich erg concentreren op het 'aan de teugel', nou is dat helemaal niet zo erg, integendeel, maar wel op de manier waarop veel mensen dat willen bereiken. Er zijn waarschijnlijk meer dan zat uitzonderingen, maar belangrijker is dat je paard lekker ontspannen loopt, dan komt dat koppie vanzelf wel..
Artos liep ook héél ontspannen (en nee, ik vind dit topic niet oud) En als hij naar beneden komt, dan zoekt hij zelf de hand op. Ze forceert hem echt niet hoor, en ik kan 't weten, we rijden heel vaak samen
Leuk haf..! En nee hoor, zeker weten dat niet álle paarden aan de teugel kunnen lopen.. Sommige hebben een te lande laatste nekwervel ofzo waardoor het gewoon niet kan..
Elk paard met een gezonde bouw, kan nagevelijk lopen. De één heeft er meer aanleg voor dan de ander, maar elk paard kan het. Ik vind dit eerlijk gezegt niet echt een foto van een paard dat nagevelijk loopt. Het paard geeft, zo te zien, na ja, maar voor een nagevelijk paard heb je meer nodig dan een gebogen hals. Maar het is een begin!