Misschien kennen sommige mij nog wel van Principe
Helaas doe ik Prins niet meer
Wat ik echt héél jammer vind, dat is allemaal beetje raar gelopen met die eigenaresse.. Echt onwijs zonde, mis um ook best wel erg! Daarna heb ik pablo gedaan, ook een hengstje kruising hackney x fries
Echt een heel lief paardje, wel beetje aan de kleine kant helaas..En toen werd ik gebeld
Of ik Pitufo wou doen.. Piet had altijd al bij ons op de manege gestaan, maar zou eigenlijk vekocht worden! Hij was naar een handelaar gegaan, die hem dan zou door verkopen.. In al die tijd waren er niet veel kopers geweest, en als ze kwamen dan was die toch niet goed genoeg
De eigenaresse heeft na 5 maanden besloten dat ze hem eigenlijk helemaal niet kwijt wou! Dus is die terug gekomen!!
Ikke blij, want hij is echt heel leuk! Helaas is die wat magerder geworden en al zn spieren kwijt die die had
Maar met goed voer, en beweging gaat dat wel weer goed komen!Pitufo is dus een andalusier hengst, die er nu door omstandigheden wat minder uit ziet dan normaal.. Maar echt een super paard om te rijden. Hij is helemaal spaans beleerd door zn eigenaresse! Hij vind t ook super leuk om te doen, maar mag het niet meer (voorlopig?) omdat ie een blessure aan zn been heeft gehad. Wat het precies was weet ik helaas niet.. Nou genoeg gepraat, zijn er vragen hoor ik dat graag
Kan het niet laten nog een foto van mn lieve prins te plaatsen..
Pablo, die ik ook een tijdje heb verzorgd:
Nu dan mn lieve Pitufo

Zn manen zyn helaas op sommige plekken wat korter..

Na het rijden, hij was lekker vies
Dit was het dan weer
doeii!Nog een foto met lois, vóór de verkoop:
Nu je hier toch bent, laat een berichtje achter

en de andere ook heel mooi
Ben dr ook wel trots op
Maar nu wel, en vind het heel grappig, haha
Maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg