Ze wist nog van niks!
Op zaterdagochtend zaten Mariel(Lowietje hier op bokt), Jose en Ik in de kantine toen Marthe(de bazin)ons het goede nieuws vertelde. We waren echt aan het gillen gewoon! Zo leuk vonden we het voor haar!
Die dag reed Ymke nietsvermoedend op Julia en wat zag het er goed uit!
Mariel en Ik keken elkaar elke keer weer aan in de les met een blik van: "ze moest eens weten!"De volgende dag zou Ymke met haar Oma&Opa&Tante naar de manege gaan(nog steeds nietsvermoedend)haar Oma&Opa&Tante hadden Julia gekocht voor haar. Om half 12 zou ze haar Opa&Oma een rondleiding geven door de manege. Om kwart over 10/half 11 hadden wij ons allemaal verzameld om de stal van Julia te versieren, Julia mooi maken etc. etc.
We hadden ons om de hoek van de stal verstopt om te wachten tot Ymke eraan kwam. Toen ze aankwam sprongen we met zn alle tevoorschijn en riepen keihard: VERASSING!!!!!!!!!!!!!!!
Haar reactie was ge-wéldig, ze geloofde het eerst niet helemaal. Ze riep de hele tijd: Julia van mij? VAN MIJ? ÉCHT WAAR? VAN MIJ? En wilde het maar NIET geloven!
Uiteindelijk dus wel. Het was geweldig om te zien! Julia vond het geloof ik ook wel leuk!

Maargoed. Hieronder zie je dus de foto's van het spectacel!
Laat een berichtje achter asjeblieft, dat zou lief zijn!

& Ymke: WE'RE SO HAPPY FOR YOU GIRL!!!!!!!!!
Julia in haar versierde stal!

Een deel van het "versierteam" v.l.n.r: Mariel, Rosanne(&Murphy), Ik, Stephanie en Maryam
Made by Marthe!

Marthe druk bezig, en Willemijn & Mariska
Hét team!
En nu met Chyma & Marleen erbij!

Ymke komt erachter!
Ymke en haar Tante en Oma!

Ymke & Tante & Oma & Opa
What a lovely couple!
We're so happy!What can I say? Zijn ze niet het liefste stel van de wereld?

En déze mensen zullen Juul het meeste missen van iedereen! (Wil, je kijkt súpersexy enzo!
Hahahahah)Nou.. Dat waren de foto's!
Ik moet zeggen, het was weer een gew-éldig dagje!
Ymke.. We zijn allemaal meer dan blij voor je! Je hebt het HELEMAAL verdiend meiske!