Hij had zin in een huppel en ik heb dan maar eens foto's genomen...

Hier op z'n best:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gefeliciteerd met zijn verjaardag!
Dat zorgt dan voor dit soort taferelen
Ik denk dat hij het overwonnen heeft 
Tieneke schreef:Dank je wel allemaal, om de lieve reacties...
Hij komt beetje bij beetje op krachten. Daarstraks stond hij nog met z'n lip naar beneden te rusten, eigenlijk wel grappig, dan heeft hij precies zo'n smiley-mondjeIk denk dat hij het overwonnen heeft
De oorzaak is nog steeds niet helemaal bekend, waarschijnlijk ging het door bloedwormen en door plastiek die onze geweldige buren (weer) overgegooid hebben, die hij had opgegeten...
, eigenlijk hun schuld dus (als het daardoor komt dan
)
Omdat hij meer eten krijgt nu, heeft hij ook veel meer energie
Dus hij galoppeert er wel op los soms, andere momenten is hij dan weer totaal uitgeput... Het vraagt gewoon tijd... 
Liesjegirl9 schreef:Oow
Maar ik zou ze alsnog beschuldige voor het gooien van afval in jullie tuin!
Stel je voor dat Je Paard eraan was overleden![]()
![]()
Dan was het wel lekker hun schuld :s
Ook omdat die nooit wormen hebben gehad of ziek zijn geweest, weten we zo goed als zeker dat die bloedwormen van de vorige eigenaar kwamen... Tieneke schreef:Ja idd, ik heb 2 ezelsOok omdat die nooit wormen hebben gehad of ziek zijn geweest, weten we zo goed als zeker dat die bloedwormen van de vorige eigenaar kwamen...
wat mager! Nou blij voor je dat hij weer ok is! Nu komt natuurlijk het leukste deel voor hem, kilootjes aankomen !
wou dat ik mocht kilootjes bijkomen