daarom wilde ik aan heel bokt laten zien hoe ze er eerst uitzag, en na 2 jaar bij ons.
Toen we haar kochten was ze net 4 en dus ook pas net onder het zadel, ze kon stappen en draven, galop kon ze wel, maar vond ze nog erg moelijk.
de 2 keer dat ik op haar reed sprong ze overkruist aan, en op een of andere manier viel ik voorover, daar schrok ze van en gaf een bok. Toen ben ik ervan afgevallen

2003
dit was mijn 1e keer op Zoë, ze had hier nog geen naam, PZN (paard zonder naam)
dit was ook het proefritje bij haar oude stal:

mijn moeder er ook even op
toen kwam ze bij ons op stal. ze was heel erg dun, had geen spieren. Dus aan ons de taak om haar weer wat voller te krijgen.
zo was ze bij aankomst:

2004
tijdens 1 van de 1e ponyclub lessen:

2005
in maart 2005 ben ik naar een andere stal gegaan, en ook naar een andere ponyclub. ik heb meteen gemerkt aan ons allebei dat we echt vooruit zijn gegaan. niet alleen kwa rijden, maar Zoë ook kwa spieren en vet

gewoon thuis oefenen met dressuur:

Zoë los in de longeerbak:

in dit jaar heb ik 2 of 3 wedstrijden gereden (officieele) ook heb ik gesprongen maar daar komt een apart topic over, want dat zijn zoveel foto's

deze wedstrijd was in mei 2005, ik was hier 2x 2e met 164 en 162 punten:

eind 2005 was het een keer erg warm, en toen ben ik met zoë naar de drunense duinen gegaan en ik heb daar een paar mooie foto's gemaakt.
Je kunt hier goed zien hoeveel ze verandert is.

en voor het ultieme verschil:
2003 - 2005

in het begin was ze zeker mager zeg.. zelfs vanaf een foto kun je haar ribben tellen..
) naja wathever... het staat iig heel leuk!