De winterwedstrijddag van de haflingervereniging. Je kunt dan zonder startkaart starten en het is ook niet officieel. Vandaar dat wij in de L1 konden starten aangezien de B volzat

Maar goed, het is voor de lol en de ervaring, dus we zijn er gewoon voor gegaan!
Amber is een superpaard; voor het eerst in een binnenbak, met allemaal hindernismateriaal en vlaggen ernaast, maar ze deed het gewoon!
Ze zette zich echt 125% in en ik ben supertrots op ons alledrie

Stap 1: Alles op het paard plaatsen
Stap 2: Poseren in een echte wedstrijdoutfit
Stap 3: Paard en ruiter poseren nogmaals in de inrijdbak
Stap 4: Netjes beginnen en dan netjes de mist ingaan

http://rapidshare.de/files/13065407/Spa50402.avi.html
Stap 5: Apetrots zijn na afloop!
Bij het filmpje (als die het ten minste doet, ik ben er wat een kluns mee
): Ik verstond mijn voorlezer op een gegeven moment niet goed en begon te twijfelen, ik kende de proef wel een beetje, maar ik raakte wat van de wijs
Gelukkig mochten we gewoon verdergaan en de proef afmaken. Kostte me helaas wel 2 strafpunten.
Uiteindelijk hadden we 144 (146 -2) punten, best netjes toch voor de tweede proef en dan ook nog een niveau hoger
Ik ben in elk geval supertrots op mijn kleine meid, ze wordt dit jaar 5 en ze doet heel goed haar best. Ze laat zich totaal niet van de wijs brengen (zoals haar baasje) en doet het gewoon voor me. Een lieve knappe dame

Haha hangt het ophemelen van mijn paard jullie de keel al uit?

maar ik heb alles dan ook in het echt kunnen zien. En het ging echt heel goed vond ik!