Tinker At work en gewoone foto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

caroltje16

Tinker At work en gewoone foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 22:49

3 jaar geleden heb ik een meisje leren kennen via mijn vriendin.
Want ze had een hulpje nodig op Concour dus ik dacht bij me eigen dat lijkt me wel leuk want ik wou al heel erg graag een verzorgpony/paard of in mee helpen met dingen.Dus we hadden op een plek afgesproken ik dus allemaal zoeken.En toen had ik ze eindelijk gevonden.Eerst Kennis gemaakt met De vader en Corella dan En ik wist gewoon meteen dat het zou klikken tussen mijn en Corella als Vriendinnen.Toen liet ze haar paard zien Emor.Ik was meteen Smoorverliefd op hem.Dus Ik ging Corella Mee helpen hem klaar te maken voor de wedstrijd.Toen had ze gereden.Toen gingen we effe wat drinken en toen vroeg die vader van Kan je een beetje rijden of niet.dus ik zei ja Ik kan het wel .Dus toen begon hij aan Corella te vragen meschien kan zij wel op Tinka.dus ik dacht bij me eigen van Is dit een droom of niet? Dus we kwamen aan bij hun thuis dus effe me geholpen met uit laden.Toen gingen we naar het Knappe Meisje Tinka .Ik werdt echt hellemaal Smoorverliefd op haar Ik kon gewoon niet stoppen om haar te aaien.Dus de volgende ochten vroeg Corella van wil komen om op Tinka te komen rijden dus ik zo ja is goed. ik kwam daar opgezadeld een beetje kennis gemaakt met haar. Toen ging ik er op Maar er ging iets mis Ik had me benen van haar af maar ze ging ervandoor maar het schijnt dat ik voor haar gevoel verkeerd opgestapt was. Dus toen stopte ze Gingen we rustig stappen en dat ging goed ik had niet gelijk gedraaft omdat ik haar nog niet goed kende En zo had ik het opgebouwd.en het ging steeds beter Tinka en ik werden een goeie Duo samen.Maar Toen ging het mis Want ze deedt het niet goed bij Corella Ze gooide haar eraf en Dan wou ze nog wel eens er achter aan gaan En ze was een keer op haar zei gevallen met Corella erop.Dus toen zei Ries van ik wil jullie allebij niet in een rolstoel zitten door Tinka.dus toen moesten we beslissen Corella Belde me op Tinka gaat weg het is zeker dus ik barste uit van huilen ik zo dat meen je niet toen zei ja dat meen ik wel.en er komt een ander paard voor haar in plaats.ik zo ja maar dat zou niet het zelfde zijn.toen op dag 02-04-05 is ze weg gegaan Toen kwam Cinta in haar plaats.Hier komen een paar foto's van het mooie meid
Afbeelding
Dit is in de wei snel draven
Afbeelding
Dit is in de stal het mooie meid toen zat ik erop en hebben we zon foto gemaakt.

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 23:00

Gaaf beestje hoor! maar ik denk dat het bij itp hoort!

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 23:09

HAW -> ITP

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 10:06

Wat bedoelen jullie???? groetjes Carola

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 10:09

Die eerste foto is leuk! Jammer dat ze weg is gegaan zeg...

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 10:14

Ja Maar wat konden we anders doen toch?? Hadden Corella en ikkuh dan in een rolstoel moeten zitten maar dat is niet zo Ries wou het alleen voor de veiligheid maar ja Ik mis haar echt heel erg Ik denk nou best wel vaak aan haar. Maar ook aan de andere paardjes Emor Cinta Tanetje Zanzi En nou tuurlijk ook aan me beste Vriendin Corella Wij zijn gewoon nooit meer te breken
Groetjes Carola

Corellaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 10:14

JA ze was echt geweldig.. maar goed ze werd TE gevaarlijk..
En ja, we hebben nu een lief paardje voor in de plaats gehad, maar toch blijft tinka heel dicht bij ons..

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 10:16

Ja dat klopt Cinta is ook een helle lieve meissie Maar ze is wel lekker Nieuwsgierig toch Corella??
groetjes Carola

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 11:28

Ah ja. Steph had het ooit is verteld ja.
Echt jammer, maar wel de beste keuze denk!

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 17:00

ja dat klopt maar ja:( Corella En ik komen er wel een beetje over heen we hebben er een lief paardje voor terug gekregen groetjes CArola

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:29

Wie dan?

maflingergek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:47

vind de laaste foto, echt stom, helemaal in de krul getrokken!!!

die andere is wel mooi hoor.

Shirley__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:53

maflingergek schreef:

Iedereen die een paard aan de teugel krijgt, krijgt hier op bokt een commentaar! zowat iedereen waar ik geweest ben, kijk eerst us na je zelf en dan pas meningen gaan geven, ik vind het een super mooi paardje, en id wel jammer da ze weg is, maar missschien wel beter voor jullie! sterkte!

maflingergek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:10

Misz_shul schreef:
maflingergek schreef:

Iedereen die een paard aan de teugel krijgt, krijgt hier op bokt een commentaar! zowat iedereen waar ik geweest ben, kijk eerst us na je zelf en dan pas meningen gaan geven, ik vind het een super mooi paardje, en id wel jammer da ze weg is, maar missschien wel beter voor jullie! sterkte!

daarom rijd ik mijn paard ook niet aan de teugel!!!
kijk maar eens wat je van mijn topic vind dat, dit ben ik met mijn 3 jarige fries die ik deze zomer zelf heb ingereden (op touwhalster)
viewtopic.php?f=53&t=534167&hilit=
zou het leuk vinden, als je wat commentaar of iets in mijn topic zou schrijven!

groetjes

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:16

maflingergek ik denk dat je dit beter via de Pb kan uitpraten in plaats van dit topic te verpesten. leuke tinker hoor! nog veel plezier met haar.

maflingergek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:19

sorry hoor,...

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 12:11

ymneuss
Haar naam is Cinta Het is een fries Corella rijdt er heel veel op maar ik niet maar dat komt ook omdat Cinta speciaal moet gereden worden.En ik ken Cinta ook nog niet echt goed en Emor weer wel dus ja hier heb je een foto van haar
Afbeeldingdit ben ik dan mee Emor en dat zwarte paardje is Cinta een schat van een meid ze is echt super.
groetjes Carola

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 12:12

yentelien Ze is helaas weg:S:S We missen haar ook heel ergmaar Bedankt voor de Reactie's iedereen groetjes Carola

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 12:14

maflingergek
We wouwen een leuk foto van haar Maar ik ging wel eens om haar heen hangen en dan trok ik wel eens de teugel's mee enzo ging ze in aan de teugel.en toen had Corella een foto gemaakt er van dus ja.maar bedankt voor de reactie
groetjes Carola

caroltje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 15:14

Nog meer reactie's ?????