Want ze had een hulpje nodig op Concour dus ik dacht bij me eigen dat lijkt me wel leuk want ik wou al heel erg graag een verzorgpony/paard of in mee helpen met dingen.Dus we hadden op een plek afgesproken ik dus allemaal zoeken.En toen had ik ze eindelijk gevonden.Eerst Kennis gemaakt met De vader en Corella dan En ik wist gewoon meteen dat het zou klikken tussen mijn en Corella als Vriendinnen.Toen liet ze haar paard zien Emor.Ik was meteen Smoorverliefd op hem.Dus Ik ging Corella Mee helpen hem klaar te maken voor de wedstrijd.Toen had ze gereden.Toen gingen we effe wat drinken en toen vroeg die vader van Kan je een beetje rijden of niet.dus ik zei ja Ik kan het wel .Dus toen begon hij aan Corella te vragen meschien kan zij wel op Tinka.dus ik dacht bij me eigen van Is dit een droom of niet? Dus we kwamen aan bij hun thuis dus effe me geholpen met uit laden.Toen gingen we naar het Knappe Meisje Tinka .Ik werdt echt hellemaal Smoorverliefd op haar Ik kon gewoon niet stoppen om haar te aaien.Dus de volgende ochten vroeg Corella van wil komen om op Tinka te komen rijden dus ik zo ja is goed. ik kwam daar opgezadeld een beetje kennis gemaakt met haar. Toen ging ik er op Maar er ging iets mis Ik had me benen van haar af maar ze ging ervandoor maar het schijnt dat ik voor haar gevoel verkeerd opgestapt was. Dus toen stopte ze Gingen we rustig stappen en dat ging goed ik had niet gelijk gedraaft omdat ik haar nog niet goed kende En zo had ik het opgebouwd.en het ging steeds beter Tinka en ik werden een goeie Duo samen.Maar Toen ging het mis
Want ze deedt het niet goed bij Corella Ze gooide haar eraf en Dan wou ze nog wel eens er achter aan gaan En ze was een keer op haar zei gevallen met Corella erop.Dus toen zei Ries van ik wil jullie allebij niet in een rolstoel zitten door Tinka.dus toen moesten we beslissen Corella Belde me op Tinka gaat weg het is zeker dus ik barste uit van huilen ik zo dat meen je niet toen zei ja dat meen ik wel.en er komt een ander paard voor haar in plaats.ik zo ja maar dat zou niet het zelfde zijn.toen op dag 02-04-05 is ze weg gegaan Toen kwam Cinta in haar plaats.Hier komen een paar foto's van het mooie meidDit is in de wei snel draven
Dit is in de stal het mooie meid toen zat ik erop en hebben we zon foto gemaakt.