Godzijdank hebben ze van de Tinkerboerderij in Uden haar overgekocht van een Belgische handelaar, en stukken opgeknapt.. (op bovenstaande foto is ze net op de Tinkerboerderij)
Darlah is inmiddels 4 maanden bij mij, en mijn meisje is helemaal opgeknapt. Ik ben toentertijd gevallen voor dat karakter. Eigelijk ook wel met dank aan mijn vader, ik had toch een beetje mijn twijfels, omdat ze zo mager was, en eigelijk zocht ik een zwartbonte Tinker van rond de 1.55 ... maarja, ik was toch echt wel verkocht
én nog steeds!Darlah enorme knuffelkont en ze is altijd vrolijk. In de wei is ze de eerste die bij je is, en vaak legt ze haar hoofd op m'n schouder en blijft ze zo een tijdje staan kroelen.
Rijden is op het moment niet alles, ik kan vanwege het weer niet rijden nu (ben afhankelijk van een wei).. maar van het vorjaar wil ik met haar aan de slag..
Genoeg gepraat, de foto's van vanochtend;
Met m'n showende hengstveulen ernaast
En sorry, ik kan het niet laten; even ter vergelijking;
Ik snap dat je daar trots op bent! Ziet er echt toppie uit, ik hoop dat je snel weer een beetje kan gaan beginnen met rijden, dat zou het wel afmaken
(nu dus). Nog veel succes met haar, maar dat gaat vast wel lukken!
Ik denk dat dit komt doordat het warmer is ofzo.
maar daar na bedenk ik mezelf snel dat zodra ik ze op stal zet de tent afbreken om maar zo snel mogelijk weer naar buiten te kunnen de blubber in.
't Is een ZIJ