lief veulenbeest verstopt zich een beetje

daar is ze!

beetje kromme foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

laat je ze wel weer aan groeien
hihi maar lieve tinkie
Jammer van de sokken, maar die groeien wel weer aan.

lonnie schreef:die groeien inderdaad weer aan. Ikmerk aan Rover dat hij het ook veel fijner vindt zonder dienatte drek aan zijn benen en constante jeuk. En nog veel handiger te onderhouden ook!

Maar ja... niks aan te doen, aankomende zomer heeft ze vast wel weer een mooi bos haar aan de beentjes hangen ?
wist al wat ik kon verwachten, ik kende iemand die het ook heeft gedaan ivm mok. Zelf stoort het me niet echt en voor rover is het zoveel fijner!Hij had sowiezo al niet de mooiste sokken vind ik. Groeit wel weer aan
lonnie schreef:die groeien inderdaad weer aan. Ikmerk aan Rover dat hij het ook veel fijner vindt zonder dienatte drek aan zijn benen en constante jeuk. En nog veel handiger te onderhouden ook!

lonnie schreef:@pellie: ja zo zijn het echte koeien hehwist al wat ik kon verwachten, ik kende iemand die het ook heeft gedaan ivm mok. Zelf stoort het me niet echt en voor rover is het zoveel fijner!Hij had sowiezo al niet de mooiste sokken vind ik. Groeit wel weer aan
het is trouwens een echte stoere HIJ

dat veulentje ook.. op de manege hebben ze ook een tinker de sokken afgeschoren i.v.m mok.. kvind het wel jammer.. maarja het moet wel.