hij is gisteren gearriveerd. Heel rustig kwam hij uit de trailer, wel een beetje angstig uiteraard, want alles was nieuw.We hebben hem samen in de buitenbak gedaan, daar liep Angel al met een ander paardje. Daar werd hij achterna gezeten maar later liepen ze gezellig samen.
Het was echt heel koud, brrrr en heel mistig. Dus ik heb ze toch snel weer binnengehaald (niet voor hun hoor, maar voor mij en de kids)
Eerst Maximus, deze vond de stal het einde, ging gelijk eten

Zo lekker hooi hebben ze hier

Daarna dus Angel erbij gezet, die vond het zeer vreemd dat er in ene een bruin monster in haar stal stond. Maar ze ging er wel bij, met haar mondje lekker op en neer. Hihihi onderdanige muts. En Max doe trok zich nergens wat van aan en die bleef maar eten. Angel durfde eerst niet, maar toen ging ze toch maar samen met hem hooi eten.
Oehhhh zal hij niks doen....
Er zat ook wat biks en muesli in de ton, maar daar durfde ze niet samen mee te eten. Terwijl Max dus niks erg vond.
Kunnen jullie me helpen....
Oeh wat was dat.... en Max trekt zich nergens wat van aan

's Avonds was ze toch al meer het baasje hoor, als hij heel dicht achter haar ging staan, schopte ze even naar hem. Niet vol hoor, maar gewoon even laten weten dat ze het achter haar niet leuk vond. Als hij naast haar stond vond ze het wel leuk, dan snuffelde ze aan hem. Ook vind ze het leuk om aan zijn oren te knabbelen, als hij met zijn kop naar beneden staat.
Dus het gaat (tot nu toe) erg goed. Ik ga zo weer even naar ze toe. Even lekker buiten gooien.
Groetjes weer van een trotse Bianca
nog veel plezier met hem

Maar dat is nu weg, hij moest even aan het eten wennen dat hij nu kreeg (en hij at alles van Angel op) Met het onbeperkte hooi gaat het lekker, ik blijf aanvullen hihihi.