hier de foto´s van de zondag van maartjuh en kimbalaa
eerst ff verhaaltje:
ik kom aangelopen en denk dat ik maartje bezig zie. ik durf niets te zeggen en blijf stil staan en een paar foto´s van rose gemaakt. opgeve moment toch maar gezegt: euh..jij bent maartje van bokt of niet? ja, ik dacht al dat jij ook van bokt was. afin wat gekletst, daarna kwam kimbalaa ook tevoorschijn..daarna zijn hun gaan inrijden en de show gereden. ik heb alles vast gelegd. toen waren ze tussen de shows door buiten aan het stappen en kwam er nog een vrouw met een connemara bij.
die was wat over haar paard aan het vertellen, wat ervaringen uitgewisseld enfin je weet wel hoe dt gaat. op gegeve moment zegt ze tege mij, zou je dalijk willen helpen met opzadelen...dusik dat gedaan. zegt ze..heb je wel eens op een westernzadel gereden, dus ik braaf de waarheid gezegt..nee nog nooit gedaan. nou zegt ze dan heb je nu de kans ga er maar op, je mag m instappen. dus ik tot letterlijk de laatste minuut voor de show in gestapt. foto´s van de show gemaakt. daarna zegt die vrouw, zo nou mag je m ook weer uitstappen als je wil. die vrouw mij nog wat dingen geleerd oa de rondjes draaien om de achter hand wat heeel gaaf was

nja, genoeg verteld hier de foto´s

rose is met de lange manen zwart shabrak
romeo is korte manen en in een wit setje

maartje omkleden

hele makkelijke pony´s

de parner ruil, maartje super hoe je deze pony eruit eindelijk toch nog over kreeg
HET westernpaard

hehe, dat was het.
kimbalaa ik vond dat je heel netjes op romeo reed ondanks dat je er maar 3 keer eerder op gereden had ofzo.
en maartjuh van jou vind ik het ook nog steeds super hoe jeje pony over zo´n hoogte krijgt!