daar aangekomen kwamen er een paar hondjes op ons af, ik stak me hand uit naar en en hij hapte, maar gelukkig mis

ook waren er lieve katjes, waar ik helaaaaaaaas geen foto van heb.
de paarden waren al opgezadelt. ik mocht kiezen of ik op de andalusier desperado wou of op vivre, ik koos vivre omdat hij zo'n lief koppie had

Toen we de 1e galop gingen, peerde hij eruit in volle galop, maar haalde gelukkig de 1e van de 5 niet in.. Was best grappug. Ik bleef normaal in het zadel hoor
Daarna veel stappen en draven.

Vivre is een zwart paardje, en een kruising tussen een soort geldenlander en een springpaard
hij leek op zijn springpaard vader zeiden ze.Hij reed heeeeeel fijn en snel aan de teugel.

Mijn moeder zat op een oude slome, (ze wil nooit een pittige enzo) die Arriver heet.

De gids zat op Sylvana en de andere gids op Pretty Woman, die trouwens een halfzus van Vivre is.

Toen stopten we bij een restaurant met staands,
waar de paarden in konden. Daar even appelsap gedronken en veel foto's van vivre en de andere paardjes genomen. 

Toen weer verder, soms schrokken ze van een vallend jongetje op een wildovergang (iets met gaas over een weg ofzo) of een tractor die achter of naast hun reed.
Bij de tweede galop. Op een dun paadje langs een niet drukke weg, ging Vivre bokken en eruit peren, weer haalde hij de eerste niet in. Ook knalde we BIJNA tegen een boom aan
maar gelukkig net niet.Ik verloor mijn beugels omdat het zo onverwachts was (het scheen dat hij alleen bij de eerste galop wild doet..) maar bleef weer normaal in het zadel

De derde galop ging overgens heel goed en best snel. Hij deed heel lief.

VIVRE is gewoon een super lief beestje, wil hem hebben. Hij is pas drie, kan volgens mij goed springen, rijd fijn en is Suppper lief!
Daarna gepoetst en geknuffeld snoepje gegeven hodnen geknuffeld en naar huis gegaan.

k heb ook fotos van hem en mij maar die zet ik er niet op.