Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Katja schreef:Zou dit nou prettiger voor een paard zijn dan een hoofdstel?
(grapje..)
Ik geloof dat ze het heel graag heeft zo hoofdstelloos Bi0n_Tiffiej schreef:huh, heb je het paard er nou in geplakt ?? :/
Citaat:Iig rijden zonder hoofdstel lijkt mij voor het paard veel fijner, dan met
sigislief schreef:ziet er appart uit!
Ik zou er niet zo mee willen rijden.
Zometeen knapt het touwtje
sigislief schreef:ziet er appart uit!
Ik zou er niet zo mee willen rijden.
Zometeen knapt het touwtje
Knap! Het publiek vond het ook wel de moeite zo te zien Bandida schreef:Knap! Het publiek vond het ook wel de moeite zo te zien

Citaat:Deze fotos plaats ik om te laten zien dat ook een rondje Hilversum-centrum of wat ook écht geen punt is
zorg ik voor een filmploeg! 
Pellie schreef:waarom liep ze daar op die foto's zo met d'r hoofd omhoog HC?

Dan heb ik echt een hoofdstel met bit, of iig een halster nodig, anders gaat het publiek het echt niet leuk vinden

Ann schreef:@Cer, net alsof alle paarden met een hoofdstel om in de krul lopen![]()

Ik doe haar geen pijn maar geef rust. Een teugels aan een bit, hackamore, zweep, sporen of wat voor 'zekerheid' ook voegt pijnprikkels toe en dan ben ik niet echt haar veilige punt of wat?! dan moet ik me ook nog zoregen maken of ze me er nog wel op wil hebben. Nú wil ze dat maar wat graag want ik ben haar rustgevende nachtlichtje in een nacht vol monsters onder haar bed."