Vorige week zijn we even weer met Anna een buitenritje gaan maken, in plaats van al die vermoeiende dressuur- en springacties
We zijn naar de heide geweest en Sanne, mijn zusje [Sprr hier op Bokt] heeft een paar foto's gemaakt. Het was ong. half 8/kwart voor 8 's avonds, vandaar dat de foto's onduidelijk en donker zijn. Commentaar mag, maar aangezien dit een buitenrit was ga ik Anna niet aan de teugel rijden enz.. 
1. Even over de heide heenstappen... Foto is van te ver weg genomen maar je kunt toch nog aardig zien dat het een ruiter+paard is

2. Woeii
crossen door de meertjes op de heide
Haha, een van Anna's favoriete bezigheden,, maar niet zo geschikt als je een lichte rijbroek/dekje/bandages om hebt of als je geen zin hebt in een ubersmerige Haflinger...
3. Even stilstaan voor een foto. Ookal zo lekker scherp...

4. En nog even stilstaan...

5. Ja dit was dus een hele domme actie. Na die stilstaanfoto had Anna even heel sneaky een hap heide meegenomen, en voor de foto's in het water wou ik die heide dus uit haar mond trekken, met als gevolg een heel vervelend zusje die juist op dat moment een foto gaat maken...

6. Haha, en dit was een nog veeeeel dommer moment! Anna bedacht opeens dat ze wel even water kon gaan drinken }> Bijna plons

7. Okee, ik begon in de gaten te krijgen dat ze even wou drinken dus ja, waarom ook niet...

8. Hele aparte foto; hoofd, benen, water

9. Okeee wat ben ik hier nou weer aan het doen?

10. Heee de eerste normale foto
En gelijk de laatste van dit topic...
Bedankt voor het kijken, en laat maar even een berichtje achter als je wilt