vooral foto's van mn nichtje..

en toen was ik (nouja, eigenlijk zijn de strandfoto's eerder genomen dan bovenstaande, maar goed)

(al was dit maar de enige foto
terwijl ik er voor de foto zeker wel 3x op ben gegaan
)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(al was dit maar de enige foto
terwijl ik er voor de foto zeker wel 3x op ben gegaan
)
ziet er gezellig uit! Ry houd wel van een wandelingetje
helaas heb ik dat maar weinig met hem kunnen doen.
!

Fangio schreef:Ziet er gezellig uit hoor.
Hoelang bleef je nichtje nog?
Ziet er leuk uit hoor!
Al weer zo'n knapperd! leuke foto's hoor1 mooie manen heeft je pony! Chiqa schreef:mega felle zon? En dat vind je niet lekker, dat is toch beter dan een mega felle regen bui?
Ziet er overigens erg gezellig uit!
tumtummie schreef:Zijn het allebei Fjorden?Ziet er leuk uit hoor!

net zorro(maar dan met een snor
) Chiqa schreef:mega felle zon? En dat vind je niet lekker, dat is toch beter dan een mega felle regen bui?
Ziet er overigens erg gezellig uit!
Nikkii_Lisa schreef:Leuk zeg dat water! Zeker klein Fjordje of niet?
Ziet er knap uit!

Jellie schreef:Leuke foto's!Lijkt me een leuk stuk dat jullie gereden hebben. Hadden jullie bij t bos niet veel last van dazen?
boeflover schreef:Jellie schreef:Leuke foto's!Lijkt me een leuk stuk dat jullie gereden hebben. Hadden jullie bij t bos niet veel last van dazen?
mwah. ik heb opzich écht een rot buitenrit-rondje.. eigenlijk alleen maar wegen.. het 'bos' is wel het mooiste, helaas heb je deze (in stap/draf) in een kwartier/20 min. uitgereden.. en omdat de manege nu weg is worden de ruiterpaden niet meer onderhouden en is een heel stuk al onbegaanbaar...
maar goed, ik mag nog niet mopperen. mn nichtje woont in delft en rijd nu 4 jaar, dit was de 3e keer dat ze op buitenrit ging.. (waarvan de eerste 2 alleen stappen...)
)