Het resultaat is echt leuk en ik heb me soms zowat bezeken om enkele foto's van nichtje
M'n nichtje kan nog niet zo heel goed rijden dus geen commentaar over haar houding, het gaat al veel beter als eerst ze leert heel snel en nu ze ook vaker mee gaat naar Blacky gaat het alleen maar sneller
Ik wilde ze graag aan jullie laten zien,, so enjoy
Srry voor de hoeveelheid maar heb er nog veel meer en kon niet kiezen
BTW op sommige foto's heeft mel hele enge ogen,,kun je jammer genoeg nu niet goed meer zien omdat ik ze verkleind heb
Melanie even poseren met Blacky in de wei.

Aaah,,Blacky wat heb je toch een schattige oogjes

Weer even poseren,,deze foto vind ik echt leuk.

In de tuin bij de mooie bloemetjes

Schattugg!!!

Jah je ziet het goed...varkens
ze staan namelijk op een boerderij en die boer heeft allemaal varkens.
Op weg naar het bos...

Ik moest ook nog ff poseren, wat vinden jullie er trouwens van, ik op Blacky? Ik rijd bijna nooit meer erop, omdat ik me zo groot voel (mijn gewicht kan hij hebben 50 kg) maar als ik de foto's bekijk valt het op zich best mee en lijk ik helemaal niet te groot.

Eenmaal in het bos aangekomen, ging mel even lekker draven, ze moest hem elke keer wel goed inhouden, want black wou de hele tijd achter mij aan en zo kon ik geen foto's maken

En toen rende Blacky de boes boes in

Even rustig de bult af en dan erop scheuren... mn nichtje vond het niet zo heel denderd ik heb helemaal dubbel gelegen om die kop van haar

Oehh die nek

Even een sprongetje maken, volgens mij bescheet ze zich daar

Ik zit een beetje heel erg scheef
hij liep hier zowat achterwaarts het water in.
En wat vinden jullie van de foto's en mn kereltje??
Ik vind mn nichtje en Blacky trouwens een leuke comi,,jullie?
en je kan er nog makkelijk op, het oogt niet verkeerd en je bent ook zeker nog niet te zwaar hoor!