2 jaar geleden was tivina 3. dus hop naar de keuring. ze was onregelmatig en doorverwezen naar een andere keuring. onderweg naar huis hebben we moeten remmen voor een ziekenwagen die we niet horen/zagen aankomen dus volop op de rem. tivi is toen tegen de voor stang gevlogen en had een enorme bult op haar borst. nouja toch maar naar de keuring want ze was niet meer onregelmatig. de punten waren: ext 68 bew. 66 (als ik het me goed herinner) en springen 70. met het commentaar: als die bult van haar borst is springt ze beter dus probeer het volgend jaar nog maar eens.
het volgende jaar was in zicht. maar de bodem van de portomonai ook omdat we aan het verhuizen waren. dus tja...nog maar een jaar wachten dan. (je zou zegge: keuring is niet zo duur...mar het klaar late make wel
) dit jaar brak aan...mijn ouders zeiden..hup zadelmak maken en verkopen. dus ik had haar zadelmak. wij haar weggebracht om door te rijden. zijn me ouders daar zaterdag aan het kijken (ik moes werken) zegt die man: ze is wel in topconditi voor de keuring. zou je het niet wagen om dat toch maar te doen. dus die mensen waar ze nu staat haar prima getoileteerd etc etc.
vandaag met volle moed naar de keuring in asten. we hadden nummer 147 ofte wel een bijschrijving bij de 4 t/m 7 jarige stb merries met vrijbewegen en vrijspringen.
de foto´s:
eerst meten: van 1,70 2 jaar geleden 1,71 nu

opstellen
stappen
en draven.....
en vrijbewegen...
en vrijspringen
tijdens het rondstappen/uitslag bekend maken
beetje gekke kop vandaar dat zwarte rondje

ik zie ik zie wat jij niet ziet, het staan achter een boom en is bruin...rara wat is dat

toen was de uitslag:
deze merrie heeft ruime gangen. gaat geconcentreed op de hindernis af, remt mooi af heeft een goede afzet, voldoende souplesse en een mooi zweef moment. maar de landing etc. is niet voldoende. dus deze merrie komt niet in aanmerking voor een hoger predikaat.
op de trailer
daarna heb ik voor het kwpn nog enkele foto´s gemaakt voor op hun site/archief. toen zijn we weer richting huis gegaan en hebben onderweg lekker gegeten

al met al toch wel gezellig ondankst dat we geen stermerrie rijker zijn.
nog ter info:
V. Mistral, v investment
M hivina ster
v condorde pref M vina keur
vm cartonistxx--erasmus
vw spr. 120 20%
dr 94 16%