joostvangestel schreef:Leuke hengst, stevig fundament, mooi bespierd. Goeie korte pijpen, mooie oortjes. Helemaal zo gek nog niet.
Ook een leuk papier:
http://www.allbreedpedigree.com/twyford+timtamWaar zat je ook weer ergens? We weten geen hengst meer

In Essen, net over de Nederlandse grens in België. 
Nachtegaal's Topgun die staat hier ook en die bevrucht beter (Timtam is 8 jaar geleden al een keer op sperma getest en dat was toen al wat aan de luie kant, van alle merries die hij dit jaar heeft gedekt is er wsl maar 1 drachtig ...hij is nu ook al 21 natuurlijk)
Citaat:
Overigens, voor de kenners.
- overgrootmoeder Twyford Teifi is een volle zus van de elite hengst Twyford Thunder
- grootmoeder Twyford Tiptoe is een volle zus van Twyford Tweed.
- Twyford Tweed is de opa van Blackhill Picalo (zou iedereen wel moeten kennen, hengst is al met pensioen )
- Twyford Nutkin is bijvoorbeeld een volle broer van Twyford Nana, moeder van Lange Voren Norman en Lange Voren Napels.
Laat zijn afstamming nu net de reden zijn dat ik voor deze hengst heb gekozen ... Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste (Welsh) pony -Lange Voren George- moeten laten inslapen vanwege een maag-darm ontsteking die we niet onder controle kregen ... De afstamming is je wel bekend, hij en Timtam zijn zeer nauw verwant. 
Leuke is dat ik heel veel overeenkomsten zie tussen Timtam en George in de omgang, je merkt duidelijk dat die 2 familie zijn.
Nachtegaal's Topgun, ik plaats straks wel een betere foto maar ik heb zo gauw niets anders